”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / آلو بخارا / انواع آلو بخارا صادراتی مرغوب

انواع آلو بخارا صادراتی مرغوب

انواع آلو بخارا صادراتی مرغوب در بازارهای ایران تولید می گردند. بسته به نوع خواسته مشتری در حجم و میزان سفارش میتوان مدیریت مؤثری بر تجارت این آلو محبوب انجام داد که در دنیا طرفداران بسیاری دارد.

آلو بخارا

آلویی است از نژاد آلو سیاه آسیایی که با اقلیم منطقه ایران در مناطق معتدل کوهستانی بسیار سازگار است. دارای ابعاد محصولی متوسط می باشد که بیشتر از بافت گوشت شیرین و زرد رنگ آن استقبال می شود. این آلو در ایران به نوعی جا افتاده است که بیشتر آلو خشک است؛ در صورتی که تصور اشتباهی است. این آلو از ارقام آلو شکری در دنیا شهرت دارد که به خاطر عیار ۵ به ۱ خشکباری آن کمتر به صورت تازه به بازار تازه خوری عرضه می گردد.

 

آلو بخارا

آلو بخارا نیشابور

نیشابور یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران در پرورش ارقام آلو بخارا می باشد. شما برای داشتن بهترین انواع این آلو می توانید به صورت مستقیم از نمایندگی های حاضر در شهرستان هایی مانند نیشابور خریداری کنید. اما اگر هدف شما از سرمایه گذاری در این حوزه تجارت در فراوری ارقام آلو خشک می باشد، پیشنهاد می کنیم که ابتدا بر خرید و معاملات ارقام فراورده از این شهرستان اقدام نمایید تا رفته رفته بتوانید از دانش فراوری چه به شیوه سنتی و چه صنعتی آن اطلاعات کسب کنید. کمای اینکه باز هم صرف با این است که شما حق العمل خشکبار سازی را به کسانی که تجربه این کارها را دارند بپردازی تا اینکه بخواهید با اطلاعاتی خام اقدام به تجارتی پر ریسک داشته باشید.

کشاورزان نمونه بسیاری بوده اند که در سایر محصولات اقدام به خرید نهال و پرورش کرده اند، در صورتی که از اطلاعات کافی برخوردار نبوده اند و سرمایه خود را به هدر داده اند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران