”آلو
سه شنبه , فروردین 28 1403
خانه / آلو قطره طلا / خرید آلو قطره طلای ترش

خرید آلو قطره طلای ترش

انواع آلو در تابستان با طعم های مختلفی قابل تهیه می باشد و هر نوعی از ارقام آن دارای طعمی مناسب می باشد و آلو قطره طلا با طعم ترش نیز وجود دارد.
آلو انواع مختلف و ارقامی گوناگون دارد که هر کدام از انواع این میوه طعمی متناسب با نوع خود دارند از این رو می توان این میوه را با هر طعمی که دلخواه باشد خریداری کرد و قیمت میوه آلو مناسب بوده و می توان انواع این میوه را برای تهیه هر محصولی مورد مصرف قرار داد. به عنوان مثال تهیه لواشک و مربا و انواع ترشی از میوه آلو امکان پذیر می باشد و این میوه محصولات خوش طعمی را ارئه می نماید. آلو به صورت خشک شده برای نگهداری و استفاده در فصول دیگر کاربرد دارد و این میوه خوشمزه با خواص مناسب برای هر فردی در مقدار مناسبی قابل مصرف است. آلو قطره طلا نوعی از آلو است که زرد طلایی بوده و به دلیل شکل ظاهری خاص به این نام مشهور شده است.


خرید انواع آلو

خرید انواع آلو با هر عنوانی که داشته باشند در نهایت با طعمی مناسب ارائه می شود و میوه آلو قطره طلا هم که دارای طعمی شیرین است و انواع ترش نیز در آن یافت می شود که گزینه انتخابی مناسبی برای تهیه یک لواشک خوش طعم می باشد. میوه آلو سبب جوانی پوست می گردد از این رو می توان با مصرف چند عدد در روز از این میوه و خواص خوب آن استفاده کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو قطره طلا

قیمت انواع آلو قطره طلای خوب و خوشمزه با کیفیت مناسب به شکل های مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران