”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / آلو نیشابور / خرید عمده آلو نیشابور

خرید عمده آلو نیشابور

آلو نیشابور نیز از انواع آلو است که در کیفیت خوب برای فروش به مشتریان وجود دارد و خرید عمده نیز برای آن امکان پذیر می باشد. خرید عمده آلو نیشابور در کارتن های 5 و 10 کیلوگرمی بارگیری می شوند.

 شرکت پارس فراور بزرگترین مرکز تولید آلو بخارا در ایران

انواع آلو نیشابور با طعم خوب عرضه می شود و می توان این نوع آلوی خوب و خوش طعم را به صورت مناسبی خریداری کرد و این نوع از آلو با طعمی خوب عرضه می شود و رقم آلو نیشابور به شکلی مناسب عرضه می گردد.

خرید عمده برای آلو نیشابور در مقدار مناسب و طعمی خوب موجود می باشد. فروش آلو خورشتی در این سایت اینترنتی با قیمت رسمی شرکت پارس فراور انجام می شود.

بهترین قیمت فروش آلو بخارا در یزد

خرید عمده آلو

در حالی که آلو بخارا در شهر نیشابور و کارگاه تولیدی شرکت پارس فراور فراوری می شود، قیمت فروش آلو در شهرهای دیگر توسط نمایندگان خشکبار که با این شرکت فعالیت تجاری دارند اعلام می شود.

فرصت بسیار ویژه ای برای خشکبارکاران است که قیمت فروش آلو بخارا در یزد را به دست بگیرند. این مدل همکاری موجب می شود تا مشتریان شرکت پارس فراور که روزانه با این شرکت ارتباط می گیرند نیز برای خرید در شهری مانند یزد توسط کارشناسان فروش به نمایندگی خرید عمده آلو پاس داده شوند.

آلو بخارا نیشابور کیفیت بی رقیبی در محصولات شرکت پارس فراور ارائه کرده است. این در حالی است که برای خرید آلو خشک مناسب باید مشتریان دقت لازم را به خرج دهند. خرید عمده آلو نیشابور در شهر شما قطعاً سودآوری ماهانه حداقل 5 میلیون تومانی در این حوزه خواهد داشت. در صورت داشتن دپو بزرگتر قطعاً سود بیشتری نیز خواهید کرد.

فروش عمده آلو بخارا در بسته بندی شیک

نماینده محترم در صورتی که در صورتی که بهترین بسته بندی را جهت چند بار بارچینی مد نظر داشته باشد این امکان مهیا شده است تا در صورت اعلام نیاز کارتن های درب کشویی صادراتی بسیار خوش چین و شیک در فروش عمده آلو بخارا برای شما در نظر گرفته شود.

خرید عمده آلو

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی، طرقبه ای و ارقام دیگر خرو نیشابور چیست؟ کدام فروشنده …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران