”آلو
شنبه , اردیبهشت 1 1403
خانه / آلو بخارا / خرید و فروش آلو بخارا ایرانی

خرید و فروش آلو بخارا ایرانی

آلو بخارا در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می توانید بهترین ارقام این آلو را کاشت و پس از حداقل ۳ سال آماده برداشت محصول باشید. قدیمی ترین واریته آلو ایران محسوب می شود و بخوبی می توانید از ۱۰ تن آلو تازه آن ۶ تن آلو خورشتی بدون پوست بگیرید.

خرید و فروش آلو در ایران به شیوه تاجران و بازرگانان بین المللی انجام می شود. به این شکل که اشخاصی که عرضه کننده خشکبار عمده شهرها می باشند (توزیع کنندگان عمده شهرستانها) با ارتباط با شهرستان ها و کشاورزانی که به ساخت خشکبار می پردازند، بصورت عمده به خرید از کارگاه های خشکبار بپردازند.

عده ای که تازه در این حوزه وارد می شوند باید بدانند در هر شهری بهترین آلوها را مردم همان شهر و در منازلشان به شیوه سنتی می سازند، اگرچه کارگاه های صنعتی دیگری نیز در این زمینه با شیوه های تکنولوژیک محور فعالیت دارند. آلو بخارا در دو نوع آفتابی و طلایی به بازار عرضه می گردد که نوع طلایی آن نیز دو نوع رسمی و ممتاز دارد. خرید و فروش این آلو را بنگاه هایی غیر تخصصی انجام می دهند که موجب عدم شناخت درست این نوع آلو به بازار شده اند. الو بخارا هسته کوچکی دارد و گوشت آن نیز کمی قرمز رنگ است.

به اشتباه عده ای آلو بخارا طلایی را که با اکسید گوگرد تهیه می شوند، با آلوهای تازه طلایی (golden) مشابه می دانند که اینچنین نیست.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی آلو بخارایی

فروش اینترنتی آلو بخارایی می تواند از طریق سایت های مختلف و با آگاهی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران