”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو خشک / خرید و فروش آلو خشک

خرید و فروش آلو خشک

برای خرید و فروش آلو خشک در ایران بهتر است از نمایندگی های معتبر استعلام همکاری داشته باشید. انواع ارقام آلو خشک در ایران با بسته بندی های شکیلی ارائه می گردد.

از سال ۱۳۶۰ بود که اولین تجارت های عمده آلو ایران از مناطقی از استان های خراسان و آذربایجان آغاز شد. عده ای از سرمایه گذاران سایر شهرها به شهرهای تولید کننده آلو رفتند و ارقام مختلف آلو را در سطح عمده معامله کردند. این خریداران پس از مدتی خام فروشی اقدام به تهیه انواع فراورده ای محصولات آلویی کردند.

اولین فراورده های آلویی را می توان آلو خشک هایی را نام برد که پس از نمک سود کردن جلو آفتاب پهن و خشک می شدند.

آلو خشک

فروش آلو خشک

پس از استقبال مردم از انواع آلو خشک که ماندگاری بیشتری در طول سال داشت، بیشتر عمده کاران آلو اقدام به فراوری آلو تازه کردند. این افزایش حاشیه سود با صرف هزینه های کارگری و بعضاً موادی همراه بود. از آنجا که آلوهای ایران در رنگهای سیاه و قرمز و سبز و زرد تولید می شدند، تنوع آلو خشک نیز به خوبی بازار را به سمت محصولات خود کشید.

از اولین ارقام محبوب و پر خاصیت آلو خشک، آلو خشک بخارا است.

خرید آلو خشک بخارایی در شهر شما می تواند با کشش و تقاضا خوب بازار مقابل شود. خواص فوق العاده آلو بخارایی برای کهنسالان و داشتن مقادیر قابل توجه کلسیم و پتاسیم موجب می شود تا بسیاری از مشتریان شما از این محصول استقبال کرده و برای خرید بیشتر نیز اقدام نمایند.

آلو آفتابی نیشابور به دلیل نداشتن نگهدارنده؛ ماندگاری پایین تری خواهد داشت. مشتریان گرامی توجه داشته باشند که انواع آلو بخارایی دودی برای ماندگاری بیش از یکسال در نظر گرفته شود.

آلو خورشتی سیاه و زرد و قرمز در انواع مختلفی می تواند ویترین فروش خشکبار شما را به خوبی توسعه دهد.

آلو خشک تیزابی

با توجه به اقلیم مناطقی از ایران که آلو دیررس داشتند و سرمای زودرس آنها را غافلگیر می کرد، عملاً توان آفتابی سازی آلو خشک را نداشتند.

در این بین ابداع ترکیبی شیمیایی در دفع آب میوه موجب شد تا از ترکیب شیمیایی که امروزه به تیزابی شهرت دارد استفاده گردد. این ترکیب اگر چه شیمیایی است اما استفاده دز مشخصی از آن ممانعتی در تولید ندارد. کمای اینکه برخی مناطق با مصرف دز بیش از حد آن موجبات عدم رضایت مشتریان آلو خشک تیزابی را ایجاد می کنند.

فروش آلو خشک

فروش آلو خشک

با گسترش جوامع و رشد جمعیت در ایران و استقبال محصولات آلویی شهرستان ها، کشش بازارهای مراکز استان ها و بخصوص تهران موجب پیدایش مشاغل جدیدی با ساختار بازرگانی گردید که وظیفه اصلی آنها شناسایی ارقام مرغوب آلویی در شهرستان ها و تهیه به موقع ارقام آلو خشک و ارائه آن به بازار در فصول مورد تقاضای مشتریان است.

در حال حاضر فروش آلو خشک از طریق بازرگانی های قدرتمندی به سایر نقاط ایران و جهان در حال انجام است.

شرکت پارس فراور سالانه مشتریان زیادی از سراسر کشورهای زیر دارد:

  • استرالیا
  • امارات
  • کویت
  • قطر
  • عراق
  • ترکیه
  • صربستان
  • پاکستان
  • کانادا
  • هند
  • بنگلادش

شما بازرگان محترم نیز می توانید با خرید عمده آلو خشک صادراتی پارس فراور برای ارزآوری و سودآوری بسیار خوب در این حوزه اقدام نمایید.

 

خرید و فروش آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

چیپس آلو شابلون

قیمت چیپس آلو شابلون خشک

مرجع تخصصی تولید و فروش انواع چیپس میوه خشک پارس فراور در تولید، فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران