”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو صادراتی / صادرات آلو بخارا ممتاز نیشابور به پاکستان

صادرات آلو بخارا ممتاز نیشابور به پاکستان

آیا می دانید صادرات آلو بخارا ممتاز نیشابور سالیان زیادی است که به سایر کشورها از جمله پاکستان انجام می گردد؟ تا به حال در مورد عرضه عمده آلو به سایر کشورها در قراردادهای تجاری تجربه داشته اید؟

بزرگترین شریک تجاری ایران در منطقه خراسان را می توان پاکستان دانست. این کشور هر ساله در حجم مبادلات بسیار بالایی با ایران اقدام به همکاری دارد. محصولات فراوانی از جمله برنج، نارنگی و … از این کشور وارد شده و اراقمی از محصولات مورد نیاز آنها چون آلو، سیب گندم و … به این کشور صادرات می شود.

حتی بازرگانان دو کشور ایران و پاکستان به صورت تهاتر نیز اقدام به مبادلات کالا به کالا می کنند.

آلو بخارا ممتاز

تعریفی که برای آلو بخارا ممتاز ارائه می شود برگرفته از لفظ کیفیت جنس می باشد. آلو بخارایی که پوست گیری و خشک می شود، در ظاهر طلایی با سه کیفیت درجه یک (ممتاز)، درجه ۲ (رسمی) و درجه ۳ تقسیم بندی می شود. تمامی این آلوها خواص آلو بخارا را دارا هستند اما از این جهت که خواست هر بازار متفاوت است، جهت بازارهای لوکس با کمی افزایش قیمت به صورت دست چین و درشت دانه سورت و بسته بندی می شود.

 

آلو بخارا خرو

 

صادرات آلو بخارا نیشابور

از آنجا که کشورهایی مانند پاکستان از سالیان گذشته مشتری های ثابت آلو بخارا نیشابور بوده اند، صادرات آلو بخارا ممتاز نیشابور به سایر نقاط دنیا نیز از طریق شاه راه هایی مانند کشورهای آسیای میانه انجام می پذیرد. اما از آنجا که از اهداف کلان تجارت ما در دنیا کسب جایگاه عمده صادرکننده از جهت رقم ریالی است؛ در مذاکرات پیوسته با سایر کشورهایی که خریدار نهایی آلو ایران و خاص نیشابور هستند، در حال ارتقا کیفیت مواد اولیه و شرایط بسته بندی جذاب هستیم تا در آینده نزدیک آنچه شایسته و درخور تجارت بین الملل است در مناطق ایران نیز به صورت سیستماتیک فرهنگ سازی شود.

 

صادرات آلو بخارا

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران