”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / آلو سیاه / قیمت آلو سیاه خشک در بازار

قیمت آلو سیاه خشک در بازار

قیمت آلو سیاه خشک در بازار، بسته به نوع فروش آن متغیر است. می تواند به صورت فله ای به فروش برسد و یا به صورت بسته ای. به هر حال خواص فوق العاده این محصول باعث می شود بسیاری از افراد به سمت آن گرایش داشته باشند. در این بخش به خواص آلو سیاه خشک و دیگر مطالب پیرامون آن می پردازیم.

قیمت آلو سیاه خشک

آلو سیاه خشک

آلو سیاه خشک، یکی از بهترین میوه های خشک شده در بازار است که طعم فوق العاده خوبی دارد. از این رو بسیاری از کودکان به عنوان یه تنقلات سالم از آن استفاده می کنند. جدا از آن آلو سیاه خشک دارای فواید بسیار خوبی است که نمی شود از آن ها قافل شد.
در این مطلب علاوه بر مزیت های آلو سیاه خشک به عوارض جانبیی که از مصرف آن ها ممکن است به بدن وارد شود نیز اشاره می کنیم.

قیمت آلو سیاه خشک

خواص آلو سیاه خشک

آلو سیاه مواد معدنی بسیاری را در خود جای داده و دارای تعداد زیادی از ویتامین های مختلف مانند ویتامین A است.

  • یکی از مهمترین خواص آلو سیاه خشک، درمان پوکی استخوان و جلوگیری از ابتلا به آن است. آلو سیاه خشک منبع خوبی از بور است که به تراکم استخوان ها بسیار کمک می کند. روزی خوردن یک عدد آلو خشک به تراکم استخوان ها بسیار کمک می کند. بسیاری از دانشمند از رژیم غذایی آلو خشک برای درمان قطعی پوکی استخوان به بیماران توصیه می کنند.
  • آلو خشک به علت داشتن آنتی اکسیدان های مختلف و فیتو کمیکال برای پیشگیری از بیماری های قلبی و جلوگیری از تخریب شریان های قلبی بسیار مناسب است. همچنین به دلیل غنی بودن این محصول از فیبر، از بیماری های قلبی بسیار جلوگیری می شود. کسانی که از مواد غذایی غنی از فیبر مصرف می کنند 12% احتمال مشکلات قلبی برای آن ها کم می شود.
  • فیبری که در آلو سیاه خشک شده موجود است به دفع اسید های صفراوری و کمک به کاهش کلسترول بسیار موثر است. حذف اسیدهای صفراوی،کبد با سنتز کردن اسیدهای صفراوی جدید، با کمک کلستروا خارج شده از جریان خون آن را بالا میبرد.که این به نوبه خود به میزان قابل توجهی کلسترول را کاهش میدهد.
  • آلو خشک دارای گلوکز بسیار پایینی است و استفاده ی آن باعث می شود قند خون کنترل شود و دیابت نوع 2 به وجود اتفاق نیوفتد. فیتونوترینت های موجود در آلو بلافاصله پس از خوردن غذا ترشح می شوند و ترشح گلوکز در خون را کنترل می کند که همین اتفاق برای بیماران دیابتی خوردن آلو خشک سیاه بسیار توصیه می شود.

قیمت آلو سیاه خشک

عوارض جانبی مصرف آلو سیاه خشک

خوردن زیاد آلو سیاه خشک، باعث نفخ معده و اسهال می شود. پس برای اینکه از مزیت های بسیار آلو خشک استفاده کنید بهتر از به اندازه از آن ها مصرف شود تا به عوارض جانبی آن دچار نشوند.

قیمت آلو سیاه خشک در بازار

قیمت آلو سیاه خشک در بازار به صورت فله ای و بسته ای متغیر است. به صورت فله ای می توانید با کیلویی 20 هزارتومان از بازار تهیه کنید و به صورت بسته ای به وزن 150 گرم و 200 گرم با شروع قیمت 5 هزار تومان از سوپر مارکت های معتبر تهیه کنید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش انواع آلو سیاه خشک

مرکز فروش انواع آلو سیاه خشک

مرکز فروش انواع آلو سیاه خشک ، به صورت مستقیم و یا اینترنتی در تمام …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران