”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو سیاه / قیمت آلو سیاه و آلو قرمز

قیمت آلو سیاه و آلو قرمز

آلو سیاه و انواع آلو قرمز از ارقام و گونه های متنوع و خوش طعم آلو می باشند که در بازار فروش این محصولات در فصل مناسب شاهد فروش با قیمت های متنوعی می باشیم. قیمت آلو سیاه و آلو قرمز که به انواع آلو جنگلی نیز در بازار شناخته شده اند اختلاف کمی دارند.

قیمت های مختلفی برای انواع ارقام آلو در نظر گرفته می شود و انواع آلو سیاه و آلو قرمز نیز دارای قیمت های متنوعی می باشند و در این بین می توان گفت که چون میوه آلو میوه ای پرخاصیت و پرکاربرد است با توجه به رقمی که دارد و همین طور کیفیتی که این میوه دارد در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و حتی میوه آلوچه نیز قیمتی متفاوت از این دو نوع آلو دارد.

قیمت آلو سیاه تازه مهم ترین عامل در تعیین قیمت آلو خشک

هر اندازه که کیفیت میوه ای بیشتر باشد و در زمان پرورش میوه در شرایط مناسب تری قرار گرفته باشد و همه شرایط لازم برای کاشت و پرورش میوه در حد مناسبی در نظر گرفته شوند میوه دارای طعم مناسب تری بوده و از نظر اندازه رشد بهتری دارد و در نتیجه شاهد افزایش قیمت میوه خواهیم بود.

قیمت آلو سیاه و آلو قرمز نیز با در نظر گرفتن شرایط مختلف برای پرورش و طعم مناسب و اندازه خوب آن مشخص می گردد و به بازار فروش برای مشتری ارائه می شود.

قیمت آلو سیاه

قیمت آلو سیاه خورشتی آفتابی

یکی از انواع آلو سیاه خشک بدون پوست آلو خشک آفتابی است. آلو آفتاب خشک آلویی است که زیر تابش نور مستقیم خورشید خشک شده است. ماندن بیشتر آلو خشک در زیر نور آفتابی موجب می شود تا بسیاری از بافت آلو خشک شده و رطوبت بسیار پایینی داشته باشد.

البته رطوبت پایین آلو خشک آفتابی موجب ماندگاری بیشتر آن می شود؛ چرا که آلو سیاه خورشتی آفتابی بدون نگهدارنده سولفید است و این امر موجب می شود تا زمان نگهداری آن حداکثر 8 ماه باشد.

البته آلو بخارا آفتابی نیشابور بدون پوست شرکت پارس فراور با فرمولاسیونی تولید می شود که معمولاً دارای کمی شیره است و این امر موجب می شود تا طعم ملس و همچنین ماندگاری خوبی داشته باشد.

قیمت آلو خشک در بازار خشکبار زمستان

قیمت آلو سیاه

بسیاری از کسبه بازار می دانند که زمان اوج خوش فروشی آلو خشک، در فصل سرد زمستان است که میوه آلو تازه وجود ندارد و این دلیلی است بر اینکه مردم استقبال بهتری از آلو خشک می کنند.

قیمت آلو خشک در بازار خشکبار نیز با توجه به همین امر از فروش دپو واسطه ها تعیین می شود. البته رکود بازار در فصل پاییز همواره موجب تعدیل قیمت ها در ابتدا زمستان می شود.

البته زمانی که در مورد آلو خشک نیشابور صحبت می کنیم باید بدانیم که قیمت آلو خشک در منطقه نیشابور توسط برخی از دلالان به هنگام باز شدن صادرات آلو خشک به پاکستان تحت تأثیر قرار می گیرد.

تثبیت قیمت انواع آلو بخارا پارس فراور

شرکت میوه جات صنعتی پارس فراور در کارگروهی تخصصی از سال 94 به صورت تخصصی و در کارگاه های تولیدی خود بصورت مستقل اقدام به خرید و فروش آلو خشک در انواع آن می کند. شرکت پارس فراور با خرید دست اول از کشاورزان و استفاده از همین نیرو انسانی ارزشمند، بهترین آلو خشک را با کیفیت ممتاز روانه بازار داخل می کند.

در شرکت پارس فراور کیفیت را مشتری تعیین می کند! مشتری صادرات آلو خشک به پاکستان کیفیت خود را می خواهد و خشکبار کار تبریز نیز کیفیت مد نظر خود را اطلاع داده و هر سال در تناژ اقدام به خرید آلو خشک سیاه و زرد و قرمز می کنند.

قیمت آلوچه خشک مراغه سیاه و زرد

قیمت آلو سیاه

شهرستان مرافه یکی از قطب های تولید آلو در ایران است. شرکت پارس فراور با استقرار کارگاه آلو خشک خود در این شهرستان قیمت آلوچه خشک مراغه سیاه را که بسیار شهرت دارد به صورت رقابتی به مشتریان عرضه می کند. این در حالی است که آخرین قیمت آلو بخارا نیشابور نیز از کارگاه تولیدی ما در این شهرستان بصورت رقابتی ارائه می شود.

شرکت پارس فراور بزرگترین شرکت تولید، فروش و صادرات آلو خشک در ایران محسوب می شود.

کیفیت را مشتری انتخاب می کند و بصورت سفارشی و در حجم عمده سفارش خرید با قیمت آلو سیاه خشک مناسبی را خود تحویل می گیرد.

تعیین قیمت آلو خشک در بازار با استقبال مشتریان

قیمت آلو خشک در بازار داخلی با استقبال مشتریان تعیین می شود. قدرت شرکت پارس فراور در تهیه آلو تازه دست اول باعث شده است تا در شرایط خرید کمتر مشتریان نیز قیمت ها را پایین تعیین کرده و یا تخفیفات خوبی در نظر گرفته شود.

بعنوان مثال قیمت آلو خشک در بازار تهران در آبان سال 98 برای فروش در بازار مولوی با بازار یوسف آباد متفاوت خواهد بود.

قیمت آلو قرمز

قیمت آلو سیاه

هر نوعی از میوه را که در نظر بگیرید دارای قیمتی منحصر به خود می باشد اما در این بین یک اشتراک وجود دارد که در زمان نوبرانه میوه ها با قیمتی کمی بالاتر در بازار وجود دارند و زمانی که فراوانی میوه های تابستانی و زمستانی بیشتر می شود قیمت کم کم کاهش پیدا کرده و متعادل می شود. قیمت آلو قرمز هم در ارقام خوب و باکیفیت در تابستان دارای تنوع می باشد و می توان این میوه خوب و پرکاربرد را از باغات و یا از انواع میوه فروشی ها خریداری کرد.

استعلام قیمت روز آلو خشک به سادگی امکان پذیر است

شما مشتری گرامی که برای خرید انواع آلو خشک نیاز به استعلام قیمت روز آلو خشک دارید، باید بدانید که به سادگی خرید اینترنتی آلو بخارا از طریق سایت های شرکت پارس فراور امکان پذیر است.

مراحل خرید آلو خشک توسط مشتریان شرکت پارس فراور:

  1. مطالعه مطالب مفید سایت در مورد انواع آلو خشک
  2. انتخاب نوع محصول و مقدار مورد نیاز برای خرید عمده آلو خشک
  3. برقراری اولین تماس تلفنی با کارشناسان فروش و بازرگانی شرکت پارس فراور
  4. اطلاع از قیمت روز آلو خشک شرکت پارس فراور
  5. اقدام به اطلاع از مقدار خرید و دریافت پیش فاکتور فروش
  6. واریز و شروع به انجام بسته بندی آلو خشک جهت ارسال به مقصد مشتریان گرامی
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش انواع آلو سیاه خشک

مرکز فروش انواع آلو سیاه خشک

مرکز فروش انواع آلو سیاه خشک ، به صورت مستقیم و یا اینترنتی در تمام …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران