”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / آلو زرد سیاه / قیمت انواع آلو زرد و سیاه

قیمت انواع آلو زرد و سیاه

قیمت انواع آلو که در بازارهای شهرهای مختلف وجود دارد، در انواع زرد و سیاه به صورت تازه و خشک با یکدیگر فرق می کند. انواع آلو کابردهای مخصوص به خود را از نظر طعم و مزه و استفاده خواهند داشت.

انواع آلو تازه ایران

انواع آلو شامل آلوهای زرد . انواع آلو های جنگلی سیاه و قرمز که در اقلیم های گوناگون پرورش می یابند را می توان در فصل مناسب برای مصارف گوناگون و مناسب تهیه و خریداری کرد. فروش انواع میوه باکیفیت که در شرایط گوناگون پرورش پیدا می کند، شامل میوه های باکیفیت و مرغوب می شود و در حجم های مختلف می توان آلو را خریداری کرد. هریک از انواع آلو برای مصارف خاصی بهتر می باشد و تهیه فراورده هایی از آن بهتر است که هماهنگ با طعم مناسب و انتخاب نوع مناسبی از انواع آلوی زرد و سیاه صورت بگیرد. نوع مرغوب آلو باعث تهیه محصولی مناسب خواهد شد و هر اندازه که کرم خوردگی و آفت در میوه آلو دیده نشود و سالم باشد محصول حاصل از آن نیز بهتر می باشد.

قیمت انواع آلو

قیمت آلو

میوه آلو قیمت ثابتی برای همه سال ها و یا همه فصولی که فراوان است ندارد و قیمت آن با توجه به کیفیت دارای نوسان می باشد. نوسان قیمت انواع آلو با توجه به کیفیت آن تغییر می کند و مطلوبیت بالا برای میوه آلو می تواند سبب بالا رفتن قیمت این میوه شود. میوه های باکیفیت از جمله میوه های باکیفیت آلوی زرد و آلوی سیاه نیز قیمتی مختص به خود دارند.

قیمت آلو بخارا در بازار

یکی از بهترین انواع آلو مورد پسند تازه کاران و یا خشکبار کاران، آلو بخارا است. این آلو در انواع زیر به نام آلو بخارا مشتبه است:

  • آلو سیاه گرد بخارا
  • آلو زرد تخم مرغی هسته جدا
  • آلو قطره طلا (گلدن دراپ)
  • آلو سیاه تخم مرغی

اما اینکه قیمت آلو بخارا در بازار فروش خشکبار شهر شما چگونه است، بستگی به این دارد که در چه شهری باشید!

در شهر نیشابور عقیده مردم بیشتر به مصرف آلو بخارا آفتابی است، این در حالی است که در شهری مانند تبریز مردم بیشتر آلو طلایی را می پسندند. آلو خشک هسته جدا تخم مرغی یکی از پر فروش ترین آلوها در تبریز است.

یا قیمت آلو بخارا در بازار تهران در انواع آلو خشک رسمی، آلو ممتاز و آلو حاج حسنی و طرقبه بیشترین تنوع را دارد.

آلو آفتابی خشک در تهران بسیار خوش فروش است اما آمارها نشان می دهند که آلو دودی طلایی در انواع آلو رسمی و ممتاز بخارایی بیشترین حجم فروش را دارند.

بهترین قیمت آلو بخارا خشک

قیمت انواع آلو

مشتریان می دانند که برای خرید با بهترین قیمت آلو بخارا خشک باید از همان شهر اقدام به خرید کنند. کارگاه خشکبار تولید انواع آلو بخارا خشک پارس فراور در شهرهای نیشابور و مراغه، بیشترین فعالیت خود را در شهرهای تهران، کرج، شیراز، تبریز، اراک و اصفهان داشته اند.

شاید این مشتبه برای شما نیز باشد که قیمت آلو بخارا در مشهد بدلیل نزدیکی به دشت نیشابور مناسب تر از تهران است!

در صورتی که این چنین نیست.

همواره دلیل نزدیکی به یک قطب و یا بودن در آن شهر دلیل بر تهیه با بهترین قیمت آلو بخارا خشک آن شهر نیست.

بعنوان مثال منطقه شوقان به داشتن آلو شوقانی که همان آلو هسته جدا زرد تخم مرغی است شهرت پیدا کرده است و فروش آلو خشک شوقانی در این شهر از شهرهای دیگر چندین برابر است.

همین آلو شوقانی در کارگاه نیشابور شرکت پارس فراور با بهترین کیفیت تولید می شود.

نام اصلی این واریته از آلو زرد تخم مرغی Golden Egg Plums می باشد.

بهتر است از این پس با نام آلو تخم مرغی صدا کنیم تا مورد سو استفاده برخی گران فروشان با نام آلو شوقانی نباشیم!

شما مشتری گرامی می توانید جهت خرید اینترنتی آلو بخارا هسته جدا شرکت پارس فراور ابتدا با مشاوران فروش ارتباط تلفنی برقرار کنید تا از قیمت الو بخارای نیشابور اطلاع یابید.

قیمت الو زرد برقانی

همچنین آلو زرد تخم مرغی در منطقه غرب کشور در کارگاه دیگری به صورت خشک شده با پوست تولید و عرضه می شود. آلو زرد تخم مرغی خشک شده با پوست به نام آلو زرد برقانی شهرت دارد. آلو زرد برقانی طلایی با پوست رنگ جذابی دارد و بدلیل خشک شدن با پوست کمی رطوبت در آن طبیعی است.

همچنین آلو خشک آفتابی زرد تخم مرغی با نام آلو خوانساری نیز شناخته شده است که به روش نمکی یا اصطلاحاً آلو آبجوشی تولید می شود.

برای اطلاع از قیمت انواع آلو بخارا آفتابی خوانساری و یا آلو تیزابی یا دودی زرد می توانید در حجم عمده برای بازار داخل و یا صادرات به سایر کشورها سفارش گذاشته و برای شما به مقصد مورد نظرتان بارگیری می کنیم.

قیمت انواع آلو

استعلام قیمت آلو زرد خشک طلایی

شما که خوب می دانید قیمت آلو زرد خشک طلایی برای شما اهمیت زیادی جهت خرید عمده دارد، باید بدانید که در عمده کاری قیمت تابع تخفیف نیز می تواند باشد.

بسیاری از مشتریان شرکت پارس فراور امروز انواع آلو زرد خشک طلایی را با بهترین قیمت خریداری می نمایند.

شما نیز می توانید در خرید عمده قیمت پایه خرید آلو خشک ما را داشته باشید. کافی است ارتباط خود با ما را جهت استعلام قیمت پیوسته حفظ نمایید. در هر بار خرید با توجه به میزان صادرات آلو خشک در آن سال امکان ارائه تخفیفات نیز می باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش آلو سیاه و زرد و کالری آن

آلو سیاه در انواع کیفیت های ترش و شیرین و با خصوصیات منحصر به فردی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران