”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / مرکز خرید و تولید بهترین آلو فصل ایرانی

مرکز خرید و تولید بهترین آلو فصل ایرانی

اگر از مشتریان بازار میوه و تره بار خود هستید، اگر از عمده کاران تهیه فراورده های آلویی هستید، اگر به هر دلیلی نیازمند آلو هستید بهتر است پیشنهادات خوب ما را بررسی کنید. چرا که این آلو خواص بسیار مفیدی دارد که ما در تجارت آن پیشرو هستیم.

از آنجا که ایران را کشوری ۴ فصل میشناسیم، در فصول مختلفی از سال اقلیم و آب و هوای مناطق مختلف باعث پرورش انواع مختلفی از محصولات کشاورزی می گردد. از آنجا که خواص محصولات میوه ای در آن فصل بسیار اهمیت دارد باید بدانید که آلو بخارا فصل را برای شما مهیا کرده ایم.

تولید آلو در ایران

در ایران نیز شهرهایی چون نیشابور، بیرجند، بجنورد، طالقان، کرج، ساوجبلاغ، زنجان، قزوین، کرمان و … به تولید ارقام مختلفی از این میوه اشتغال دارند.

آلو ایرانی را در ارقام متنوعی از واریته های آلو سبز، آلو سیاه، آلو زرد، آلو قرمز و آلوهای وحشی می توان دسته بندی کرد. که البته تمام اینها در سه ارقام اروپایی، آمریکایی و ژاپنی (آسیایی ) در دنیا تقسیم بندی می شوند.

خواص آلو

نتایج تحقیقات نشان می دهد ارقام آلو ایرانی دارای انواع مختلفی از ویتامین های “A, C, B2” و همچننی دارای مقادیر قابل توجهی فیبرهای رژیمی، پتاسیم، کربوهیدرات، سدیم، اسید آمینه و مواد معدنی هستند.

تضمین کیفیت آلوهای ایران

کیفیت آلو تازه مناطق مختلف ایران تفاوت چندانی ندارد چرا که نوع نهال های یکسان معمولاً محصولاتی مشابه را به ارمغان می آورد. اما آنچه تفاوت را ایجاد می کند در مراحل فراوری آلوها می باشد. بنوعی که تیزاب یا آب جوشی باشد؛ با پوست خشک بار شود یا پوست گیری شود؛ دودی خشک شود یا آفتاب خشک یا دستگاهی.

خرید بهترین آلو ایران

برای اولین بار شرایطی مهیا کرده ایم تا تمامی هموطنان ایرانی بتوانند بهترین ارقام آلو داخلی را داشته باشند و کیفیت را در کنار قیمت مناسب باور کنند. اگر شما عزیزان از خریداران خرده و یا عمده آلو ایرانی هستید، و می خواهید بهترین این محصول را در شهر خود داشته باشید هم اکنون از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران