”آلو
شنبه , اردیبهشت 1 1403
خانه / آلو منجمد / مرکز فروش آلو منجمد

مرکز فروش آلو منجمد

خلاصه (اجباری) آلو منجمد دارای خواص بسیاری است و در مرکزهای خاصی قابل تهیه می باشد. فروش این محصول در شهرهایی که تولید کننده آن هستند با قیمت پایین تری و باکیفیت بیشتری می باشد.
متن خبر (اجباری) بهترین آلو منجمد در برخی از مراکز تولید می شود و خیلی از رستوران ها و افرادی که مصرف کننده آلو هستند، خریدار این محصول محسوب می شوند.
آلو منجمد یکی از روش های تجارت در فروش انواع آلو است.

آلو منجمد

انواع آلو منجمد

  • آلو خشک خورشتی
  • آلو قطره طلا
  • آلو شابلون
  • آلو آنجلو
  • آلو تخم مرغی

انواع آلوهایی است که در سردخانه نگهداری می شوند. با توجه به گسترش سردخانه ها این مزیت پیش آمده که کشاورزان محصولات خود را با رعایت شرایط استاندارد دمایی در آن مکان ها قرار دهند.
در فصولی که میوه مورد نظر در بازار موجود نیست، باید آن را از سردخانه ها تهیه کرد. در فصول مختلف سال انواع آلو تازه و یا منجمد قابل تهیه برای مشتریان است.

آلو منجمد

بهترین آلو منجمد

بهترین آلو های منجمد به محصولی گفته می شود که کیفیت و ظاهر در حالت منجمد بودن حفظ کرده باشدو از میوه های امثال تهیه شده باشد. همچنین با توجه به اینکه هسته ی میوه جدا شده است باید از میوه در شرایط مناسب نگهداری کرد تا بافت گوشت میوه در ارتباط با هوا کیفیت خود را از دست ندهد.

خواص آلو منجمد

در بررسی های انجام شده در انواع مدل های میوه های آلو، به این نتیجه رسیده اند که مصرف آلو منجمد تاثیر بالایی در رفع یبوست دارد. مصرف آن به صورت ناشتا، برای معده مفید است و برای دستگاه گوارش بسیار مناسب می باشد.
مهمترین خواص این میوه برای استخوان ها می باشد، زیرا به استخوان ها استحکام می بخشدو می تواند برای افرادی که به بیماری آرترزو و پوکی استخوان مبتلا هستند بسیار مفید باشد.

آلو منجمد

قیمت آلو منجمد

آلو های منجمد به دلیل خواص زیاد و طرفداران بسیار، در بازار عرضه می شود. آلو منجمد در بعضی مراکز تولید می شود و میتوانید با قیمت مناسب از این مراکز خریداری کنید.
قیمت عمده این محصول در بازارهای ایران متفاوت است. اگر از شهری که خرید می کنید، تولید کننده این محصول می باشد، قیمت ها بسیار مناسب تر است، ولی اگر از شهرهای دیگر تهیه می کنید باید هزینه ی بیشتری را بپردازید.
آلو های منجمد به دلیل طرفداران زیاد، اغلب به صورت عمده به فروش می رسد. مشتریان باید برای دانستن قیمت عمده و به نرخ روز این محصول، باید به مراکز مربوط مراجعه کنند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو قطره طلا

خرید آلو قطره طلا خشک منجمد سردخانه

آلو قطره طلا از تولید بسیار زیادی در ایران برخوردار است و از این جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران