”آلو
پنج شنبه , فروردین 30 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / چگونه بهترین آلو بازار تهران را بخرم؟

چگونه بهترین آلو بازار تهران را بخرم؟

حتماً شما هم به دنبال بهترین های بازار هستید. بهترین تولید کنندگان خشکبار آلو در فصل برداشت میوه تازه آن به دنبال محصولی با عیار مناسب جهت فراوری میگردند. آلویی که گوشتی سفت و طعمی دلپذیر داشته باشد. برای رسیدن به مقصود خود باید بدانید که واریته های آلو زیادی در ایران و جهان وجود دارد که ما به شما اطلاعات لازم در این خصوص را میدهیم.

بازار تهران

تهران با توجه به جمعیت بسیار و سلایق گوناگون همواره موجب رونق بازار خود بوده است. میدان بار تهران می تواند مرکز عمده پخش محصولات کشاورزی ما باشد، اگر شما خریدار عزیز از شرایط کسب و کار ما اطلاع کسب کنید. در میادین تره بار بعضاً اعتماد به هر عاملی جایز نیست و بهتر است محصول کشاورز را از صاحبان این زنجیره تأمین بخواهید. آلو در ارقام شوقان، برقان، بخارا، استنلی، قطره طلا، کالیفرنیا، طرقبه، شمس، کبرایی و … و صدها نوع دیگر در حال حاضر قابل عرضه در بازارهای داخلی می باشند.

بهترین آلو بازار تهران

بعضی از عوام مردم در این اندیشه هستند که بار آلو موجود در بازار امروز تهران بهترین آلو موجود در ایران بوده است؛ در صورتی که چنین نیست و متأسفانه این روزها هزینه ها و محدودیت های ارسال از شهرستانهای عمده تولید کننده آلو به تهران موجب شده تا همواره نتوان بهترین آلو را در بازار عرضه نمود. عمده کارانی که قصد خریداری بهترین آلو را دارند باید بدانند که با تقبل شرایط پرداخت و ارسال متناسب با مقیاسهای جهانی می توان بخوبی دست به معاملات کوچک و بزرگ زد تا بازار داخلی نیز شاهد رونق محصولات متنوع تولید داخل باشند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران