”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / شرکت صادرات عمده انواع آلو تازه ایرانی

شرکت صادرات عمده انواع آلو تازه ایرانی

ایران در عرصه تولید آلوی جهان در میان ۱۰ کشور برتر حضور دارد. اگرچه که کشور چین در اکثر سایر میوه ها در برداشت این محصول نیز جایگاه نخست را دارد؛ اما با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در خاورمیانه باز هم کشورهای خریداری را به خود جذب می کند.

با پیشرفت بشریت، ارقام متنوعی از آلو نیز بصورت اصلاح نژادی در ایران چون سایر کشورها پرورش می یابند. همچنین بهبود شرایط بسته بندی متناسب با خواسته مشتری در کلاس جهانی موجب شده تا از داخل کشور بتوانیم مهیای معاملات بزرگ سایر کشورها باشیم. ارقام الو سیاه با توجه به مصارف فراورده چون کنسانتره، شربت، چیپس میوه، آلو خورشتی، ترشک و … از تقاضای بهتری برخوردار است. کمای اینکه با توجه به استقبال داخلی از آلو دودی یا طلایی در شهرهایی چون تهران، تبریز، شیراز و … موجب شده تا انواع آلو زرد نیز تولید اقتصادی داشته باشد.

صادرات آلو

شرکت ما صادرات گسترده ای با سایر کشورهای همسایه و اروپایی را در سابقه خود دارد. از ایرانیان مقیم کشورهایی چون استرالیا گرفته تا کشورهایی چون هند و پاکستان که محصول ما را در بسته بندی شکیل صادرات می کنند از جمله مشتریان ما هستند. هر ساله حجم زیادی از معاملات به عرضه آلو در آن سال نیز بستگی دارد. زمستان ۹۵ ارقام زیادی از آلو شوقان دچار سرما شد که موجب افزایش چشمگیر قیمتی آن شد. با این حال نمونه های مشابهی از آن آلو چون سنقرآبادی کرج بخوبی بازار را تقذیه کردند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران