”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو بخارا / آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا صادراتی

آلو بخارا صادراتی را با یهترین کیفیت می توانید به صورت مستقیم با قیمت دست اول خریداری نمایید. برای خرید عمده آلو بخارا با بازرگانی های معتبر همکاری کنید.

آلو بخارا

آلو بخارا محصولی است از تیره تک هسته ای ها و دارای پوست بنفش رنگی است. گوشت آن دارای طعم شیرین و رنگ زرد و قرمزی است. در دنیا با نام های متفاوتی چون آلو شکری از این آلو نام می برند و بیشتر مصارف فراورد ای دارد تا تازه خوری.

در ایران مناطق مختلفی تولید کننده این آلو هستند، کشاورزان نمونه در استان های خراسان، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، فارس، قزوین و … همگی بهترین ارقام آلو بخارا را عرضه می کنند.

 

آلو بخارا صادراتی

صادرات آلو بخارا

اگر خریدار عمده این رقم آلو هستید باید بدانید که برای عرضه عمده این آلو با انعقاد قرارداد با بازرگانی های معتبر که کشورزان زیادی با آنها در ارتباط هستند، اقدام کنید. این بازرگانی ها توان تأمی تناژهای بالا را دارند که برای صادرات آلو بخارا نیز می توان با آنها همکاری داشت.

آلو بخارا به خاطر مصارف فراورده خوبی که دارد در کشورهای بسیاری که صنایع تبدیلی و فراورده هایی مانند انواع شربت ها و کنسانتره و … آلویی دارند، طرفداران خوبی دارد. شناخت بازار این کشورها و خواسته هایشان در بازرگانی ها شکل می گیرد. بازرگانی پارس فراور در چند سال اخیر مشتری های صادراتی بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران