”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو بخارا / آلو بخارا تازه صادراتی خراسان

آلو بخارا تازه صادراتی خراسان

آلو بخارا تازه صادراتی خراسان محصولی است با کیفیت که در ایران و سایر کشورها طرفداران خاص خود را دارد. هر ساله مقادیر بسیار زیادی از انواع آلو بخارا خراسان مازاد بر مصرف است که به شیوه های سنتی فراوری می شود.

خراسان منطقه ای است در شمال شرق کشور ایران که د رحال حاضر ه ۳ قسمت تقسیم بندی استانی شده است. به خاطر آب و هوای سرد کوهستانی در فصول بهار و تابستان ارقام بسیار مطلوبی از میوه ها در این استان ها به دست کشاورزان تولید می شوند. یکی از مهم ترین محصولات شهرهای این استان آلو می باشد.

آلو بخارا

آلو بخارا در استان خراسان جایگاه ویژه ای دارد. از دیرباز یکی از بهترین واریته های آلو را در ایران با نام آلو بخارا می شناسیم و در حجم عمده ای به بازار عرضه می شود. داشتن عیار بالای محصول آلو بخارا موجب شده تا بسیاری از مردمان ایران از نام آلو بخارا اطلاع داشته باشند. البته اشتباه رایج عده کثیر مردم این است که تصور می کنند آلو بخارا همان آلو خشک خورشتی است. آلو بخارا آلو تازه با پوست بنفش رنگی است که گوشت شیرین و زرد رنگی دارد. اگر این آلو را پوست گیری و خشکباری کنند بر آن نام آلو خورشتی می نهند.

صادرات آلو بخارا

صادرات آلو بخارا به کشورهای بسیاری اعم از پاکستان، هندوستان، روسیه، اوکراین، استرالیا و … انجام میگیرد. طبع متفاوت مردم این کشورها موجب می شود تا آلو خشک مصرفی آنها شمایل متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال آلو سیاه بسیار مورد پسند بازارهای روسیه و اوکراین است در حالی که آلو بخارا طلایی خواستگاهش د رایرانیان مقیم استرالیاست. و البت هبیشترین حجم مبادلات صادرات آلو بخارا به کشورهای پاکستان و هند است. این کشورها ارقام خورشتی آلو بخارا را خریداری و پس از ریپک و دستچین کردن در اختیار بازراهای لوکس اروپایی و … قرار می دهند.

ارتباط با بازرگانی های خوش نام چون پارس فراور امروزه تبدیل به پلی برای عبور به بازارهای جهانی دست اول شده است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران