”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / آلو قرمز / آلو تازه قرمز و سیاه

آلو تازه قرمز و سیاه

آلو یکی از میوه های پرمصرف می باشد که در انواع مختلفی می توان از آن استفاده کرد و به شکل های مختلف مانند خشکبار و در تهیه غذا نیز کاربرد دارد و انواع قرمز و سیاه آن هر کدام مصارف خاصی دارند.
میوه آلو با داشتن خواص مفید و مصارف زیادی که به صورت خام و پخته و یا به صورت خشکبار دارد میوه ای مهم محسوب می شود و رد تابستان که فراوان است مصرف زیادی نیز دارد. انواع آلو با رنگ های گوناگون در ارقام متنوع از قرمز و سیاه تا انواع زرد و گونه های جنگلی هر یک با طعم های متنوعی وجود دارند که کاربردهای متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود. میوه آلو قرمز و سیاه هر کدام طعم های مخصوص به خود را دارند و در انواع خشکباری نیز در طعم های ترش و شیرین عرضه می شوند که هر کدام از آنها نیز مورد توجه مصرف کننده خاصی قرار می گیرد. روش های خشک کردن آلو با هم فرق دارد و هر مصرف کننده ای می تواند به صورت خانگی نیز آلو را خشک کند.

آلو تازه

آلوی تازه خواص زیادی دارد و میوه ای است که به خاطر آبدار بودن برای فصلی مانند تابستان بسیار مورد توجه قرار می گیرد. می توان اقسام گوناگون از آلو را به صورت تازه خریداری و مصرف کرد و یا به صورت پخته در غذا به کار برد. آلو به صورت تازه خوری و خشکباری با داشتن خواص بسیار زیاد مورد استفاده زیادی نیز دارد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو سیاه و آلو قرمز

آلو سیاه و انواع آلو قرمز از ارقام و گونه های متنوع و خوش طعم …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران