”آلو
سه شنبه , فروردین 28 1403
خانه / آلو جنگلی / انواع آلو جنگلی خوشمزه و ترش

انواع آلو جنگلی خوشمزه و ترش

انواع آلو جنگلی در ایران و جهان وجود دارد و در طعم های ترش و خوشمزه ای است و کاشت و برداشت آن مختص به نواحی خاص می باشد. آلو جنگلی خوشمزه در شرایط مناسب خرید و فروش می شود.
آلو جنگلی یکی از انواع آلوهای خوشمزه و ترش می باشد و در نواحی خاصی با شرایط آب و هوایی مناسب پرورش پیدا می کند. آلو جنگلی را می توان برای تهیه ترشی نیز استفاده کرد و برای تهیه اتواع فراورده های مناسب با آلو مورد استفاده می باشد. آلو تازه جنگلی در تهیه ترشی های فانتزی کاربرد زیادی دارد و تهیه لواشک از این نوع آلو با طعم مناسب و کیفیت خوبی ارائه می گردد. خرید انواع آلو جنگلی با طعم مناسب در بازار میوه و از باغات مخصوص آن در شهرهای مختلف امکان پذیر می باشد. میوه آلو جنگلی با کیفیت های مختلف وجود دارند و هر اندازه این میوه رسیده تر باشد طعم آن مناسب تر و مطلوب بوده و برای تهیه لواشک و فراورده های دیگر بهتر است.

آلو جنگلی

انواع آلو جنگلی

آلو جنگلی ترش و خوشمزه به عنوان ترشک استفاده می شود و انواع خشک شده آن برای خشکبار مناسب است و خواص زیادی نیز دارد. آلو خورشتی جنگلی خوشمزه طرفداران زیادی نیز دارند و با قیمت مناسبی به صورت سفارشی نیز خرید و فروش می شود. فروش آلو جنکلی در فصل های مختلفی از سال با قیمت مناسب نیز انجام می شود. برای شما که به فروش انواع خشکبار و میوه خشک مشغول هستید، بهتر است که برای خرید انواع آلو خشک جنگلی نیز در ویترین محصولات خود جایگاه ویژه ای قائل باشید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

ارقام مرغوب آلو ترش جنگلی

فروش انواع ارقام مرغوب آلو ترش جنگلی

آلوچه جنگلی از ارقام مورد پسند آلو در ماه های ابتدای سال است. طعم ترش …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران