”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو گرین گیج / خرید آلو گرین گیج

خرید آلو گرین گیج

اگر شما باغدار گرامی در حوزه تولید آلو فعالیت دارید، در حال حاضر خرید آلو گرین گیج را در برنامه خود داریم. اگر با این نژاد از آلو آشنایی ندارید حتماً اطلاعات خوبی از آن می توانید کسب کنید.

آلو گرین گیج

این آلو از ارقام آلوهای سبز رنگ است و نژادی اروپایی دارد. در واقع مهد نام گذاری آن در کشور فرانسه می باشد. دارای ساختار گردی است و بافت گوشت میوه آن دارای رنگ سبز مایل به زرد است. ۲ تا ۴ سانتی متر قطر گردی آن می باشد. از آنجا که این آلو جهت مناطقی با اقلیمی آفتابی بسیار سازگار است، گوشت میوه آن بیشتر جهت مصارف صنایع تبدیلی شیرینی سازی و کنسانتره گیری نیز کاربرد دارد. اگرچه که در ایران مصارف تازه خوری آلو گرین گیج غالب است. این آلو سبز رنگ دارای آب بسیار زیادی است و بریکس میانگین ۳۰ دارد. ویتامین A، C و K و همچنین مواد معدنی مانند پتاسیم و فسفر در این نژاد از آلو وجود دارد. در اروپا با نام لاتین Queen Claude نیز شناخته می شود.

 

خرید آلو گرین گیج

خرید آلو سبز گرین گیج

از ارقام آلو سبز گرین گیج در صنایع تارت و شربت و آبمیوه و کنسانتره سازی می توان استفاده کرد. این آلو که در تابستان برداشت می شود می تواند یکی از بهترین گزینه های فعالیت کارخانجات صنایع وابسته میوه ای باشد. برای صادرات این آلو بازارهای جهانی بسیاری را می توان هدف قرار داد، چرا که بافت محصول ماندگاری بالایی دارد و قالب آن یکنواختی قابل قبولی دارد.

بازرگانی های ایرانی که روابط تجاری خوبی با سایر کشورهای اروپایی دارند می توانند در فروش آلو اروپایی کمک خوبی به شما بکنند. اولین بازرگانی تخصصی در حوزه آلو، پارس فراور می باشد که ارتباطات تجاری بسیار خوبی برقرار ساخته است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو گرین گیج ایرانی

فروش بهترین آلو گرین گیج ایرانی

ارقام آلو زیادی در ایران و جهان پرورش می یابند. یکی از ارقام آلو ترش …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران