”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو قطره طلا / درخت آلو قطره طلا

درخت آلو قطره طلا

درخت آلو قطره طلا دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ آلو قطره طلا میوه ای با چه ویژگی هایی می باشد؟ این درخت بومی چه مناطقی است؟
درخت الو قطره طلا درختی است که ارتفاع آن به پنج متر می رسد و بستر برای مناطق آسیایی و اروپای شرقی بومی محسوب می شود. بهتر است که یان درخت در فصل مناسب هرس شود چون در صورت عدم هرس شدن ممکن است ارفاع خیلی زیادی پیدا کند. میوه های درخت آلو قطره طلا گوشتی هستند و آبدار می باشند و از این رو طعم خیلی خوبی دارند و شیرینی مناسبی دارند و این خواص سبب می شود که برای تهیه آلو خشک به خصوص آلوی خشک بخارایی گزینه ای مهم محسوب شوند. آلو قطره طلا رنگی زرد دارد و در صورت رسیدگی کامل میوه ای شیرین می دهد که می توان محصولات زیادی را از همین آلوهای شیرین تهیه کرد.


درخت آلو

درخت آلو قطره طلا نیز باید در شرایط آب و هوایی مناسبی کاشته شود تا میوه خوبی بدهد و این درخت خاک های مرطوب و سنگین را بهتر تحمل می کند و می تواند شرایط دمایی پایین را نیز به خوبی تحمل نماید و تقریبا مثل گیلاس و آلبالو می باشد. افزایش بیشتر به صورت پیوندی و قلمه زدن انجام می پذیرد و می توان این میوه را با شرایط درست پرورش داده و یک میوه مناسب از آن حاصل کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو قطره طلا

قیمت انواع آلو قطره طلای خوب و خوشمزه با کیفیت مناسب به شکل های مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران