”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / انواع آلوچه خشکه قرمز

انواع آلوچه خشکه قرمز

انواع آلوچه خشک به صور مختلف در ارقام قرمز تهیه و پرورش پیدا می کنند که دارای طعم های مناسبی بوده و مانند انواع دیگر از آلو داراری خاصیت می باشند.
آلوچه در انواع طعم ها و ارقام مناسب و خوشمزه خواص مناسب خود را مانند انواع آلو دارد و آلوچه های قرمز با طعم های ترش و خوب به صورت تازه و خشک قابل مصرف می باشند. آلوچه خشک قرمز دارای همه ویتامین های آلو در ارقام مناسب می باشد و می توان انواع آلوچه قرمز خشک را برای استفاده در غذا به کار برد و می توان برخی از انواع تازه و خوش طعم آلوچه را فریز کرد و در فصول دیگر هنگام نیاز برای استفاده در غذا مصرف کرد. ویتامین و آهن موجود در آلوچه خشکه و میزان ویتامین های آن مانند میوه در ارقام گوناگون آلو می باشد و خاصیت ضد پیری و جلوگیری از چروک شدن پوست در این ارقام نیز قابل مشاهده می باشد. انواع آلوچه تازه و خشک را در ارقام سبز و قرمز می توان به راحتی از بازار خریداری کرد.


انواع آلوچه خشکه

آلوچه خشکه در انواع آلوهای مختلف قابل تهیه می باشد و ارقام مناسب و باکیفیت از انواع آلوی موجود برای تهیه و خشک کردن آلوچه دارای کاربرد می باشند و آلوچه قرمز خشک نیز با داشتن آهن و منیزیم برای همه افراد قابل استفاده می باشد و باید در مقدار و اندازه درست مصرف شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران