”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو بخارا / صادرات آلو بخارا مرغوب

صادرات آلو بخارا مرغوب

صادرات آلو بخارا در ایران تابع میزان برداشت در آن سال از مناطق مختلف است. الو بخارا ایران در ۱۲ شهر مختلف تولید می شود که در بیشتر سالها مازاد بر نیاز کشور است.

در هر کشوری و در هر حوزه ای چنانچه عرضه بیش از تقاضای بازار هدف محلی باشد، قابلیت انتقال به بازار دیگری دارد. از شهری به شری دیگر و حتی از کشوری به کشور دیگری صادرات می شود.

آلو بخارا در دنیا محصول پر کاربردی است و صنایع تبدیلی بسیاری از آن جهت مصارف فراورده های آلویی استفاده می کنند. از جمله محبوب ترین فراورده های آن در بازار ایران، آلو خشک خورشتی است. کمای آنکه در جهان از آن برای تهیه انواع شربت های آلو و کنسانتره آن استفاده می شود. به نوعی که این واریته را با نام آلو شکری نیز در دنیا می شناسند به خاطر طعم شیرین و مطلوبی که دارد.

فروش صادراتی آلو بخارا

فروش صادراتی آلو بخارا در حال حاضر کمتر به صورت خام فروشی انجام می گردد؛ و کشورهای هند و پاکستان مهمترین خریداران آلو خشک بخارا هستند. شما باید بدانید که در حال حاضر بسته بندی های بسیار مناسب عرضه عمده باعث رضایت مشتریان صادراتی شده است. اما آنچه در برنامه بازرگانان مجموعه بازرگانی پارس فراور قرار دارد، شناسایی کشورهای هدف صادرات طرف های پاکستانی و هندی است. نتایج تحقیقات کارشناسان مطالعه بازار نشان می دهد که بازرگانان کشورهای مزبور خود واسطه های سایر کشورها هستند و با مالکیت داشتن آلو ایران با برند خود اقدام به توسعه آن می کنند.

 

فروش صادراتی آلو بخارا

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران