”آلو
شنبه , اردیبهشت 1 1403
خانه / آلو زرد سیاه / قیمت خرید و فروش انواع ارقام آلو زرد سیاه

قیمت خرید و فروش انواع ارقام آلو زرد سیاه

چگونه باید بهترین آلو را خریداری نمود؟ چگونه می توان بدون نگرانی از آسیب های معاملات عده ای سودجو به انجام معاملاتی برد برد اقدام کرد؟ آیا قیمت هایی که اعلام می شوند همگی واقعی هستند؟ اینها همگی سؤالاتی هستند که مخصوصاً برای خریداران عمده این محصول پیش می آید.

برای همه ما پیش آمده که جهت انجام معاملات بزرگی در بازار میوه و تره بار با شنیدن قیمت بهتر همان محصول توسط دیگری دست به تغییر طرف معامله زده ایم و پس از دریافت بار از کیفیت آن اصلاً رضایت نداشته ایم. بعضی از بارها بیش از آنچه گفته می شود افت داشته و ما را متضرر می سازد.

جواب این سؤال دقیقاً را باید در همان عده ای که داشتن گوشی مانند اپل ارزان قیمت را به داشتن سایر برندهای نوظهور و حتی گرانتر ترجیح می دهند یافت. اعتماد، اصلی است که به موجب آن وفاداری را نتیجه می دهد. اگر شما بار با کیفیتی را مطابق با ارزش آن بار و حتی بیشتر دریافت می کنید دلیلی ندارد به دنبال جایگزینی با قیمت مناسب تر باشید؛ اگر کیفیت برای شما اصل باشد.

افت بار بیش از اندازه اگرچه راه حل های متعددی دارد. اما خوب می دانیم که بقول معروف به دردسر آن نمی ارزد اگر تمام جوانب و وقتها و مشغولیتهای ذهنی را سرجمع در نظر بگیریم.

قیمت آلو در سراسر ایران برای انواع واریته ها قیمت مشخصی دارد. بعنوان مثال آلو قطره طلا گرید یک در سال ۹۶ از قیمت هر کیلو ۳۰۰ تومان تا ۸۰۰ تومان هم معامله شد، اختلاف قیمت از چه بابت بود؟ کیفیت بار و اینکه روی درخت چیده شد و ارسال شد.

عوامل گرید محصول، کیفیت، شهر مبدأ، درختچین بودن، میزان تقاضا و … در قیمت گذاری ها دخیل هستند و متأسفانه هنوز ارزش چندانی برای قیمت گذاری بر اساس نوع واریته قائل نیستند. کمای اینکه حتی عده ای که به تجارت این محصول مشغول اند از این ارقام بی اطلاع اند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو زرد و سیاه

قیمت انواع آلو که در بازارهای شهرهای مختلف وجود دارد، در انواع زرد و سیاه …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران