”آلو
سه شنبه , اردیبهشت 4 1403
خانه / آلو خشک / مرکز تولید آلو خشک از آلو تازه مرغوب

مرکز تولید آلو خشک از آلو تازه مرغوب

یکی از مهمترین دغدغه های هر سرمایه گذار، میزان نرخ بازگشت سرمایه وی می باشد. کسانی که قصد تهیه آلو خشک را دارند بهتر است به دقت این مطلب را بخوانند. چرا که ما بخوبی بازار حوزه تخصصی آلو را در اختیار داریم.

اولین پرسشی که از خود باید بپرسید نیت شما از تولید آلو چیست؟ تولید آلو جهت بازار میوه و عرضه مستقیم به مردم یا تهیه ارقام متنوع فراورده ای چون رب آلو، شربت آلو، آلو خشک، آلو خورشتی، ترشک آلو، لواشک و …

زمانی که شما قصد ارسال محصول تازه را به بازار میوه دارید با ریسک های کمتری مقابل هستید و تنها با تولید آلو با کیفیت و بدون آفت و کرم می توانید بازار خوبی بدست آورید. اگرچه که نوع اقلیم منطقه مورد نظر جهت پرورش آلو نیز بسیار حائظ اهمیت است. مناطق سردسیر و مرطوب مناسب کشت آلوهای وحشی هستند. نهال های آلو توان تحمل تا دمای منفی ۱۵ را دارا می باشند.

اما اگر قصد تهیه انواع فراورده های خیس و خشک آلویی دارید بهتر است با کارشناسان ما در این رابطه مشورت بفرمایید. چرا که در تهیه فراورده از مهمترین نکات، عیار می باشد.

چه میزان آلو تازه را جهت تهیه آلو خشک باید مصرف کنم؟ آیا دانش تهیه خشکبار در کنار نیازمندی های ابزاری و نیروی انسانی مورد نیاز است؟

در پاسخ باید گفت داشتن تجربه مهمترین امر در تهیه خشکبار آلو می باشد. پس بهتر است برای شروع از تفاوت های طعم های این فراورده های آلو پی به نوع آلو مصرفی در آن ببرید. در گام بعدی با شناخت طعم و مصرف مورد نظر به کارگاه های ما سری بزنید و با خرید ارقام تازه این آلو و گشایش قرارداد، در ازای تهیه خشکبار هزینه نیروی انسانی و احتمالاً ماشین آلات آن را می پردازید. پس از گذشت مدتی کوتاه آلو خشک شما برایتان ارسال می گردد.
مجموعه ما با میسر کردن شرایط پکینگ متنوع؛ از انواع ارقام سبدی تا ارقام کارتنی و طلقی آماده ارسال با بهترین شرایط پکینگ روز دنیاست.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

چیپس آلو شابلون

قیمت چیپس آلو شابلون خشک

مرجع تخصصی تولید و فروش انواع چیپس میوه خشک پارس فراور در تولید، فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران