”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو خورشتی / انواع آلو قرمز خورشتی

انواع آلو قرمز خورشتی

انواع آلو قرمز برای تهیه خورشتی نیز مناسب می باشند و به خصوص زمانی که طعم ترش برای غذا مورد نظر باشد آلوی قرمز انتخابی خوب می باشد.
انتخاب آلو برای تهیه و تولید غذا در انواع مختلف بستگی به طعمی دارد که از غذا مورد نظر می باشد. آلوی تازه در ارقام مختلف به صورت قرمز و سیاه و یا انواعی که به قطره طلا معروف می باشند. و رنگی زرد دارند با قیمت مناسب در تابستان به فروش می رسند.

انتخاب از بین انواع مختلف آلو به گونه ای می باشد که چه طعم و رنگی از آلوی مورد نظر انتظار می رود. برخی از ارقام آلوی قرمز ترش مزه هستند در نتیجه محصولاتی که از این آلو تهیه و تولید می شود نیز طعمی ترش تر خواهند داشت. برای تهیه خورشت اغلب از انواع آلو به صورت خشک استفاده می شود. و آلوی خورشتی در انواع قرمز طعمی ترش تر نسبت به ارقام دیگر آلو دارد.

آلو خشک قرمز
آلو قرمز خشک

ارقام مناسب آلو

به هر ترتیب آلو از هر نوعی که باشد. در صورت داشتن میوه های سالم و درشت و به اندازه کافی آبدار می توان آن را از میوه های مناسب و مرغوب نام برد. انواع ارقام مناسب آلو قرمز برای استفاده در خورشت و غذا کاربرد دارند. اما طعم نهایی بستگی به استفاده مناسب از انواع آلو همراه با دیگر ترکیبات غذای مورد نظر دارد.

انواع آلوی قرمز خشک شده در خشکبار فروشی ها موجود می باشند. تولید یک خشکبار خوب از میوه خوب حاصل می گردد.

آلو شابلون کالیفرنیا

یکی از ارقام آلو قرمز که در بازار تولید خشکبار نیز استفاده می شود، آلو شابلون کالیفرنیا خشک است. که پس از پوستگیری آماده مصرف می شود. همچنین آلو سانتارزا از انواع آلو قرمز است که این روزها هم به صورت تازه خوری و همچنین برای مصارف خشکباری با پوست فراوری می شود. و در انواع آفتابی و تیزابی عرضه می گردد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی، طرقبه ای و ارقام دیگر خرو نیشابور چیست؟ کدام فروشنده …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران