”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو بخارا / قیمت انواع آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

قیمت انواع آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

به لطف انواع مختلف آلو خورشتی همچون بخارا، حاج حسنی، طرقبه ای و دیگر ارقام که در خرو نیشابور وجود دارد،‌ قیمت انواع آلو بخارا مختلفی نیز به روی آنها گذاشته می شود.

آلو بخارا محصول استراتژیک ایران

آلو بخارا محصول استراتژیکی برای اقلیم جغرافیایی ایران محسوب می شود و از آن در فروش بازار خشکبار داخل و همچنین صادرات آلو بخارا به سایر کشورها می توان ارزآوری کرد.

امروزه در مناطق مختلفی از ایران که آلو بخارا پرورش می یابد؛ کشاورز هدفی جز کسب درآمد از آن ندارد و می داند که قیمت انواع آلو بخارا خشک خورشتی در صورتی که مناسب باشد، مشتریان زیادی دارد. مشتریانی که امروزه از طریق بازار آلو ایران با نام تجاری پارس فراور به درامدزایی آسان کشاورزان کمک بسیاری می کند.

به همین ترتیب است که یک فروشنده حرفه ای، از همان ابتدا نیازهای خریدار خود را از او جویا می شود. زیرا همانطور که می دانید به این آسانی نمی توان یک قیمت بر روی انواع مختلف آلو خورشتی یک شهر همچون خرو نیشابور گذاشت.

همانطور که در فروشگاه های مختلف برای مواد و محصولات گوناگون، بزرگی و کوچکی آنها، کیفیت و نوع برندی که دارند و سایر مشخصات دیگر، قیمت های مختلفی گذارده می شود، بر روی انواع آلو خورشتی نیشابور نیز می توان تمامی فاکتورهای بالا را لحاظ کرد.

قیمت انواع آلو بخارا

قیمت آلو تازه مناسب آلو خشک در بازار

آلو تازه در انواع آلو تازه خوری، آلو خورشتی، آلو جنگلی عرضه می شوند. قیمت آلو بخارا تازه بخارا نیشابور معمولاً از انواع آلو مناسب تولید آلو خورشتی مناسب تر است چرا که زمینه آن زیاد است. بسیاری از مشتریان برای خرید انواع آلو تازه طرقبه، بخارا، حاج حسنی، کبرایی، کالیفرنیا از شرکت پارس فراور بعنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش آلو تازه و خشک اقدام می کنند.

قیمت آلو بخارا در بازار خشکبار شهرهای مختلف ایران بسیار متفاوت است. پیش از خرید حتماً استعلام از مرکز آلو خشک ایران را با نام تجاری پارس فراور فراموش نفرمایید.

استعلام آخرین قیمت آلو بخارا تازه نیشابور

اگر شما علاقمند به تهیه انواع آلو تازه جهت تولید آلو خشک هستید، برای استعلام آخرین قیمت آلو بخارا تازه نیشابور که تولید کشاورزان نمونه کشوری طرف قرارداد با شرکت پارس فراور هستند تنها کافی است تا با ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش و بازرگانی در بیشتر ساعات کاری پاسخگو شما هستند تا سفارش شما را ثبت کنند.

تصور عوام از گذشته این بوده است که قیمت آلو بخارا آفتابی بالاتر از سایر انواع آلو است. این در حالی است که امروزه مردم و کسبه عمده کار به کیفیت کار برندهای معتبر داخلی اهمیت بیشتری می دهند تا این ذهنیت عوام که آلو آفتابی بهتر است.

اما در مورد تفاوت آلو خشک آفتابی و آلو خشک طلایی دودی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. آلو طلایی دودی تولید شرکت پارس فراور جهت ماندگاری بیشتر و با رعایت دز مصرف 2000 ppm مجاز آمده در استاندارد تولید شده و تمامی سفارشات صادرات آلو خشک ما از انواع آلو خشک دودی است.
  2. فروش آلو خشک دودی طلایی در بسیاری از شهرها بخاطر رنگ جذابتر بیشتر می باشد.
  3. آلو خشک آفتابی در طول مدت زمان طولانی بیش از 4 ماه نگهداری به صورت تماس با محیط بیشتر دچار افت بار می شود.

 

قیمت الو بخارای نیشابور

قیمت الو بخارای نیشابور از مبنای قیمت آلو بخارا تازه محسابه می شود. یک رقم از آلو خورشتی بخارا رسمی با رقم آلو بخارا ممتاز تفاوت دارد.
درشتی آن یکی کجا و کوچکی این نمونه کجا. به طور کل شرایط زیر برای قیمت آلو بخارا تازه تأثیرگزار است:

  • قالب آلو
  • میزان سفت بودن و تازه چیده شدن از درخت آلو
  • نوع نژآد آلو بخارا (آلو رسمی، حاج حسنی و …)
  • مشتری پسند بودن نوع نژاد آلو بخارا
  • قیمت آلو خورشتی دودی و یا آفتابی بودن

قیمت انواع آلو بخارا

همچنین طعم انواع آلو بخارا رسمی خورشتی متفاوت تر از آلوی ممتاز می شود.
آیا تنها همین دو مورد برای تغییر قیمت های این دو نوع، کافی نیست؟!

آلو حاج حسنی، طرقبه ای، کالیفرنیا و سایر انواعی که قطع به یقین با یکدیگر در ظاهر و باطن تفاوت دارند نیز، قیمت هایی کاملا مجزا از یکدیگر دارند.
همیشه هم تفاوت ها بوده است که قیمت انواع آلو بخارا متفاتی را رقم زده است. شاید هنوز تمامی خریداران به ویژگی های تمامی انواع و ارقام آلو شناختی نداشته باشند. البته ضرورتی هم ندارد که یک خریدار، تمامی ارقام را بشناسد.

قیمت آلو بخارا در مشهد و تهران چند باید باشد؟

قیمت انواع آلو بخارا

یکی از بازار های خشکبار بسیار پر رونق در ایران، مشهد است. قیمت آلو بخارا در مشهد نیز به صورت عمده توسط تولیدی مرکز آلو خشک پارس فراور انجام می شود.
به همین ترتیب است که اکثر خریداران یک رقم خاص همچون آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور، تقریبا قیمت های این رقم را از اوایل فصل تا اواخر آن می زنند.

یکی از مشتریان پارس فراور پس از یک بار خرید عمده آلو بخارا؛ حتی حضوری از یکی از دست فروشان منطقه خرو نیشابور، پس از فروش نیمی از 2 تن آلو بخارا که خریداری کرده بود، از کیفیت متفاوت زیر و رو هر کارتن آلو خشک ابراز می کرد.

این مشتری وقتی که کارگاه سورتنیگ و بسته بندی آلو خشک پارس فراور را دید، با اطمینان به این گفته رسید که هر ارزانی بی دلیل نیست حتی اگر ابتدا امر همه دکور کار زیبا به نظر برسد.

زیرا آنان می دانند که بایستی در جریان تغییرات قیمت برای محصول دلخواه خود بوده و شرایط و قیمت های روز را دنبال نمایید. به عبارت دیگر همان به درستی بررسی کردن رقم مورد نیاز خود را انجام داده تا از مشکلات بعدی ناشی از سودجویی فروشندگان برای افزایش قیمت ها، در امان بمانند.

آخرین قیمت آلو بخارا را همواره از ما بخواهید، ارتباط مستقیم با تولیدکننده عمده بهترین قیمت ها را برای شما خواهد داشت.

قیمت انواع آلو بخارا

قیمت آلو بخارا خشک آفتابی

نوعی از آلو آفتابی هست که رطوبت آن بسیار نزدیک به صفر است. قیمت آلو بخارا خشک آفتابی طرقبه که در طول سال نیز موجود می باشد، از میانگین قیمت انواع آلو خشک بالاتر است.

در بهار سال 98 که آلو بخارا خشک تولید سال 97 را به فروش می رسانیم، برای هر کیلوگرم قیمت آلو بخارا خشک آفتابی طرقبه 42.000 تومان است.

این در حالی است که با توجه به به روز بودن قیمت ها جهت خرید عمده بهتر است از طریق راه های ارتباطی ما در سایت تماس بگیرید و قیمت روز آلو بخارا را از کارشناسان بازرگانی و فروش استعلام نمایید.

قیمت انواع آلو بخارا

خرید و فروش عمده آلو خشک نیشابور

شرکت پارس فراور یکی از بنگاه های اقتصادی تولید و فروش آلو خشک نیشابور است. خرید و فروش عمده آلو خشک هدف اصلی این مجوعه در کمک به کسب و کار های سایر شهرها در حوزه خشکبار است.

نماد اعتماد تجارت الکترونیک در حوزه آلو خشک با نام تجاری پارس فراور با هدف اعتلا نام پارسیان در حوزه محصولات و فراورده های میوه جات صنعتی شکل گرفته است.

با دوری از خام فروشی این مجموعه سال هاست که با هدف کسب ارزش افزوده بیشتر برای کارخانجات و نیروهای کارگری این مجموعه ها به صورت کارفرمایی تولید آلو خشک و فروش آن به مناطق مختلف ایران و جهان را بر عهده گرفته است.

لیست قیمت آلو خشک این شرکت هر ساله در ابتدا فصل تولید انواع آلو خشک در پاییز اعلام می شود و با کمترین نوسانی تا پایان سال ادامه می یابد.

قیمت بهترین آلو بخارا نیشابور که با درصد رطوبت پایینی عرضه شود نیز در بسته بندی های کارتنی مناسب پخش در سایر شهرها ارائه می شود.

قیمت گذاری بر مبنای قیمت آلو بخارا تازه اساس کار است و سایر هزینه ها و حاشیه سود شرکت نیز در آن دیده می شود.

خرید آلو خشک آفتابی بخارایی نیشابور به صورت اینترنتی و پرداخت به حساب شرکتی مطمئن انجام می شود و پس از ارسال رسید پرداخت به کارشناسان فروش، ارسال از مناطق کارگاه های منطقه مشهد، مراغه و زنجان و آذرشهر انجام می شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت های فصل انواع آلو خشک با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید.

قیمت انواع آلو بخارا

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران