”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو ترش / ارقام آلو ترش تازه

ارقام آلو ترش تازه

آلو میوه ای است که به شیرین بودن مشهور می باشد و بیشتر ارقام آن نیز میوه ای شیرین دارند اما برخی ارقام آلو سیاه و آلو سبز طعمی ترش دارند که به صورت تازه و یا برای تهیه ترکیبات مختلف استفاده می شوند.
در تهیه ترکیباتی از میوه های مختلف ابتدا باید طعم میوه مورد نظر را در نظر گرفت و به طبع محصولی که با میوه ای خاص تهیه می گردد طعم آن میوه را خواهد داشت و میزان شیرینی یا ترش بودن میوه به کار رفته بر طعم نهایی محصول مورد نظر اثرگذار می باشد. یکی از میوه هایی که با انواع طعم های ترش و شیرین وجود دارد میوه آلو که در بسیاری از ارقام آن در زمان رسیدگی کامل و برداشت این میوه به صورت شیرین موجود می باشد اما ارقامی از آلوی سیاه و آلوی جنگلی وجود دارند که با طعم های ترش شناخته می شوند. البته هر نوعی از آلو که برای تهیه لواشک استفاده می شود در نهایت یک لواشک ترش از آن حاصل می شود که طعمی مناسب دارد.

ارقام آلو تازه

ارقام آلو تازه با طعم های خوب و خوش طعم شناخته می شوند و می توان در همه ارقام آن میزان ویتامین های مناسبی را مشاهده کرد که در همه انواع خشک نیز این مواد موجود می باشد. ارقام ترش آلو مانند ارقام شیرین آن هر یک دارای استفاده و مصارف خاصی می باشد که مورد توجه قرار می گیرند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

عرضه اینترنتی آلو ترش

آلوی تازه ترش در هر نوع از ارقامی که باشد به صورت مناسب در خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران