”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / آلو بخارا / تهیه آلو بخارا قطره طلا

تهیه آلو بخارا قطره طلا

آلو بخارا که معمولا از آلو قطره طلا و آلوی زرذ تهیه می شود دارای طعمی مناسب بوده و برای خورشت نیز ترکیبا مناسبی به شمار می آید.
آلو بخارا یکی از انواع آلوی خشک می باشد که با روش مناسب خانگی و یا صنعتی از انواع آلوی تازه تهیه می گردد و دارای طعمی خوب می باشد. انواع خوش طعم و مناسب این آلو برای غذاخای مختلف کاربرد دارند و می توان طعم مناسب این میوه خشک را به صورت خالص و یا همراه با غذا تجربه کرد. آلو بخارا را معمولا از آلوی زرد یا آلوی قطره طلا تهیه می کنند و ارقامی از آلو که پس از پوست کندن رنگ نارنجی دارند برای تهیه آلو بخارا طعم و ظاهر بهتری خواهند داشت. می توان انواع مناسب و طعم های خوب آلو بخارایی را که به صورت آبدار و یا کاملا خشک تهیه می شود و به صورت آماده نیز به فروش می رسد با قیمتی مناسب تجربه کرد. انواع آلو بخارا به صورت خانگی و صنعتی قابل تهیه می باشد و در طعم های مناسبی به بازار عرضه می شوند.


تهیه آلو بخارا

آلو بخارا را می توان به شکل ساده ای در منزل تهیه کرد اما باید دقت و حوصله به خرج داد. برای تهیه آلو بخارا از آلوهایی که خیلی نرم و لهیده هستند بهتر است استفاده نشود تا در نهایت آلو بخارای حاصل لهیدگی نداشته باشد و شکل مناسب خود را حفظ کند. پس از شستن آلوها با چاقو روی آنها شیاری ایجاد کرده و در آب جوش روی حرارت می گذاریم و کمی که حرارت دید سریع برداشته و آلوها را در آب سرد می ریزیم تا پوست آن به سادگی جدا شود و سپس روی آن نمک ریخته و در زیر نور آفتاب برای خشک شدن قرار می دهیم. برای این که آلو از همه طرف خشک شود می توان آن را به سمت دیگر برگرداند تا سمت دیگر آن نیز خشک شده و یک آلو بخارای خوشمزه حاصل شود. تهیه آلو بخارا با این روش بسیار مناسب بوده و راحت می باشد و در نهایت یک آلو بخارای خوشمزه حاصل می شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران