”آلو
شنبه , مرداد 6 1403
خانه / آلو نیشابور / فروش عمده آلو نیشابور

فروش عمده آلو نیشابور

شهرهای زیادی در ایران به  تولید محصولات باغی کشاورزی مشغول هستند و هر ساله کشاورزان زیادی از این طریق به شروع اقتصادی پویا اقدام می کنند. از جمله این محصولات آلو می باشد. و از جمله شهرهای عمده تولیدکننده نیشابور می باشد.

قیمت خرید عمده آلو نیشابور

هر ساله مقادیر زیادی آلوهای سیاه، زرد و قرمز در اقسام واریته های گلدن، شابلون کالیفرنیا، شابلون اختری، سانتارزا، بخارا، دمسان و … در نیشابور به برداشت می رسد و اگر ارقام مورد نظر سال کمباری را داشته باشند، از شهرهای دیگر ایران آلوها خریداری شده و جهت تهیه خشکبار بصورت عمده به این شهر منتقل می شوند. بخترین قیمت خرید عمده آلو نیشابور را از سایت بازار آلو ایران استعلام نمایید.

آنچه موجب شده تا این اتفاق بیافتد شیوه تهیه خشکبار می باشد. امروزه با توسعه دانش و تکنولوژی در صنایع مختلف، روش های گوناگونی از فراوری ها در اختیار صاحبان این صنایع قرار گرفته است که قطعاً در حوزه خشکبار نیز صدق می کند. حتی روش های سنتی آبجوشی نیز امروزه با ترکیباتی شیمیایی جایگزین شده اند که از نظر سلامت نیز مورد تأیید سازمان ملی استاندارد می باشند.

انواع آلوها در فصل تابستان تا اواسط پاییز روانه بازار میوه می شوند که با توجه به ارقام مناسب از نظر سایز و طعم دارای استقبال گوناگونی هستند. بعنوان مثال آلوچه ( گوجه سبز ) دارای طعم تریش است که در بهار نوبر می شود و استقبال آن جهت تازه خوری بسیار زیاد است کمای اینکه خشکبار نیز می گردند و جهت انواع رب آلوچه ای نیز بسیار کاربرد دارند.

و اما آلوهای دیگری چون شابلون، قطره طلا و گلدن در بازار تازه خوری بخاطر طعم شیرین و آبدار بودنشان بسیار استقبال می شود. و البیته که ارقام بسیار محبوب آلو خورشتی نیز از همین ارقام واریته ها تهیه می شوند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی، طرقبه ای و ارقام دیگر خرو نیشابور چیست؟ کدام فروشنده …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران