”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو سیاه / صادرات آلو سیاه خشک شده به روسیه

صادرات آلو سیاه خشک شده به روسیه

صادرات آلو سیاه خشک شده به روسیه در حال حاضر با کیفیت خوبی در حال انجام است. شما می توانید ارقام مختلفی از آلو سیاه خشک شده را در پکینگ های جذاب به بازار روسیه معرفی نمایید.

روسیه بازار بسیار بزرگی است که هر ساله تقاضاهای بسیاری در صنایع غذایی و میوه و تره بار از سایر کشورها دارد. در حال حاضر با توجه به روابط بسیار خوب ایران و روسیه انتظار می رود روند مبادلات تجاری بسیار خوبی با تاجران این کشور قابل انجام باشد. مردمان این کشور با توجه به اقلیم سرد اکثر مناطق، طبع شیرین پسندی دارند چرا که مواد با طعم شیرین از کالری بیشتری برخوردار است.

آلو سیاه خشک

آلو سیاه خشک را در ایران از واریته های بخارا، استننلی، دامسونز، آنجلو و … می توان فراوری کرد. داشتن گوشت میوه با درصد بالایی از فروکتوز در این ارقام آلو با رنگ های سیاه موجب شده است تا طعم شیرین آن خریداران بسیاری را به خود جلب کند. در ایران هنوز روش های سنتی تهیه خشکبار بر روش های مدرن غالب هستند. البته امروزه به کمک دستگاه های خشک کن فراورده های با کیفیت تری را می توان به بازار عرضه کرد. آلو برقان در ایران نام خوش نامی است بر ارقام آلو سیاه با طعم شیرین که در خورشت های بسیاری کاربرد دارد. کمای آن که در کشور روسیه به صورت آجیل خوری نیز بسیار کاربرد دارد.

صادرات آلو سیاه خشک

صادرات آلو سیاه باید در بسته بندی های جذابی باشد، این بسته بندی ها در انواع وزن های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ کیلوگرمی قابل انجام هستند. آلو را پس از دستچین کردن و شستشو می توان بسیار مرغوب به بازار عرضه کرد. بازرگانی های مهتبری در زمینه فراوری ارقام آلو فعالیت دارند که از اقسام آن می توان به آلو سیاه آذرشهر اشاره کرد.

 

صادرات آلو سیاه خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو سیاه تازه

قیمت انواع آلو سیاه در تابستان با توجه به ارقام مناسب و کیفیت مطلوب تعیین …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران