”آلو
شنبه , اردیبهشت 1 1403
خانه / آلو شابلون / فروش آلو سیاه شابلون

فروش آلو سیاه شابلون

فروش آلو سیاه شابلون چند سالی است که در ایران بازار بسیار خوبی پیدا کرده است. برای خرید انواع آلو شابلون کافی است اطلاعات کافی از بازار آن داشته باشید.

در ایران ارقام بسیاری از آلو هر ساله پرورش می یابند و به بازار به صورت تازه و یا ارقام فراوری شده با طعم های متنوع عرضه می گردد. کشاورزان بر تولید ارقام آلو با کیفیت تأکید دارند که کمتر آفتی نیز داشته باشد. معمولاً این اتفاق کمتر می افتد که کشاورزان با تجربه در تولید با کیفیت آلو ناتوان باشند. آنچه بیشتر بر حجم تولید اثرگذار می باشد از جمله: میزان بارندگی در آن سال، وزش بادهای طوفانی در بهار که سرگل ها را از بین می برد، همچنین سرمای پایان سال در زمستان می باشد.

آلو شابلون از ارقام آلویی است که در دو نوع پیشرس (اختری) و دیررس (کالیفرنیا) در ایران تولید می گردند. آلو کالیفرنیا دارای ابعاد نسبتاً بزرگی است و دارای طعم شیرینی است. البته نوع اختری را با نام کهربا نیز می شناسند که دارای رنگ پوسته سیاه رنگی است و در تهیه ارقام چیپس آلو خشک بسیار مورد پسند تولید کنندگان هستند.

برای فروش بهتر آلو سیاه شابلون باید ارتباط مؤثری با عمده خوهان آلو برقرار شود. از جمله بهترین ارتباطات د رحوزه تجارت را می توان در بازرگانی ها مشاهده کرد، جایی که امروزه د رتجارت الکترونیک نقطه اتصال بازار به تأمین کننده براحتی قابل انجام شده است. سفارش خود و نحوه بسته بندی را به اطلاع بازرگان برسانید و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

چیپس آلو شابلون

قیمت چیپس آلو شابلون خشک

مرجع تخصصی تولید و فروش انواع چیپس میوه خشک پارس فراور در تولید، فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران