”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو آفتابی / فروش عمده اینترنتی آلو خوانسار آفتابی

فروش عمده اینترنتی آلو خوانسار آفتابی

از ارقام آلو که بسیار در ایران شهرت دارد، آلو خوانسار می باشد. در دو نوع ترش و نمکی معمولا طرفداران خاص خود را دارد. اگر قصد خرید انواع آن به صورت عمده را دارید از مراکز معتبر خرید بفرمایید تا هر آلویی را با نام خوانسار دریافت نکنید.

انواع آلو زرد موجود در بازار ایران معمولاً بصورت تازه خوری بیشتر مصرف می شوند. این ارقام با نام آلو قطره، قطره طلا، تخم مرغی و … شناخته می شوند.

اما از آنجا که ایران سرزمینی است پهناور، در شهرهای مختلف آن محصولات به شکل های متفاوتی تهیه و فراوری می شوند. یکی از مناطقی که آلو در آن شهرت بسیار دارد خوانسار در استان اصفهان است.

مردم این منطقه زمانی که دیدند سایر شهرها آلو مرغوب این منطقه را که از ارقام شایرو می باشد به صورت عمده خریداری می کردند و به شهرهای خود می بردند جهت تهیه ارقام فراورده آن خود کوشیدند.

تفاوت آلو این منطقه با سایر شهرهای عمده تولید کننده در طعم شور آلو خشک آنهاست. دلیل آن نیز شیوه نمک پاشی پیش از مرحله آفتاب خشکی است. در واقع در این مرحله نمک به جان آلو می نشیند. در حالی که آلو را در این مناطق با پوست خشکبار می کنیم طعم شور و ترشی پیدا می کند. البته که ارقامی نیز بدون نمک پاشی موجود است که دارای طعم ترشی است.

تمامی آلوهای خوانسار در نمایندگی مقیم ما در خوانسار بهترین ها را هر ساله بصورت عمده تهیه و آماده ارسال می کند. داشتن شرایط پکینگ مناسب و مواد اولیه ارگانیک موجب شده است تا تمامی مشتری های ما پس از یکبار اقدام به همکاری به صورت دائم با ما ارتباط بگیرند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید آلو آفتابی

خرید آلو آفتابی خشک شده با طعم مناسب و انواع باکیفیت به شکل مطلوب با …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران