”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو دامسونز / فروش عمده بهترین آلو دامسونز سیاه

فروش عمده بهترین آلو دامسونز سیاه

آیا از ارقام واریته های آلو در ایران اطلاع دارید؟ آیا میدانید در ایران ارقام آلو دامسونز در حال برداشت است؟ هیچ میدانید این آلو در ایران بیشتر با چه نامی شناخته می شود و چه مصارف و خواصی دارد؟

آلو میوه ای تک هسته ای که در فصول تابستان و پاییز برداشت می شود. ارقام واریته های آن بالغ بر ۲۰۰۰ نوع مختلف است که بعضاً ارقام آسیایی، اروپایی و آمریکایی دسته بندی می شوند. دارای طعم های ترش و شیرین هستند. ضخامت پوست در انواع زرد آن نازک تر از ارقام سیاه می باشد.

در کشور ایران ارقام گسترده ای از آلو را می توان یافت که بیشتر در مناطق غرب، شرق، شمال و مرکز ایران پرورش می یابند. اینکه ارقام آلو خشکباری به نام های شهرشان شهرت یافته اند از عدم اطلاع دقیق توزیع کنندگان از ارقام واریه های آن است. در حالیکه هر آلو از نهال آن شناخته می شود که نام های متنوعی دارند. برای مثال آلو دامسونز یکی از ارقام آلو سیاه مرغوب در ایران و جهان به شمار می آید.

آلو دامسونز را بیشتر با نام آلو بخارا در ایران می شناسند. دارای شکلی کشیده و بیضی شکل است و ساختار هسته آن براحتی از گوشت میوه جدا می شود. دارای طعم شیرینی است و جهت تهیه خشکبار می توان آن را اولین گزینه در نظر گرفت.

مصارف و خواص آلو امروزه بر کسی پوشیده نیست. داشتن مقادیر قابل توجهی ترکیبات فنولی در آن باعث خواص آنتی اکسیدانی می شود و کسانی که بصورت مستمر از ارقام آلو تازه و یا خشکبار آن استفاده می کنند از امراض سرطان و بیماری های قلبی عروقی در امانند.

عمده کارانی که به دنبال ارقام مرغوب آلو جهت تهیه خشکبار هستند بدانند که با حضور کارشناسان متخصص و مجرب در بازرگانی ما بسیاری از خواسته های شما قابل تحقق خواهد بود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش آلو بخارا

فروش بهترین آلو بخارا دامسونز امسالی

آلو واریته های بسیاری دارد و یکی از انواع آلو در ایران که به خوبی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران