”آلو
شنبه , فروردین 11 1403
خانه / آلو خورشتی / قیمت انواع آلو خورشتی

قیمت انواع آلو خورشتی

قیمت انواع آلو خورشتی به صورت ویژه ای تعیین و ارائه می شوند و انواعی از آلو با توجه به ویژگی های مختلف این میوه دارای تفاوت می باشد. قیمت آلو خورشتی مانند هر کسب و کاری تابع عرضه و تقاضا آن نیز در آن برهه از سال می باشد.
آلو خورشتی دارای انواع مختلفی می باشد که از ارقام مختلف آلو با طعم مناسب و یا با روش های مختلفی تهیه می شود و با داشتن ویژگی های مناسب به فروش میرسد. قیمت انواع آلو خورشتی به صورت مناسب تعیین می گردد و می توان انواعی از این محصول را به صورت مناسب تهیه نمود.

قیمت گذاری در حوزه آلو خشک خورشتی تابع میزان عرضه آلو تازه در آن سال و ارائه به صورت عمده یا خرد در آن سال است. علاوه بر این نوع فراوری آلو برای خورشتی فاکتور دیگری برای تعیین قیمت تمام شده است. بعنوان مثال آلو بخارا خورشتی که با پوست گیری آن انجام می شود، با آلو خوانسار ترش که با پوست معمولاً خشکبار می شوند دارای قمیت متفاوتی می باشند، البته که نام و منطقه تولید برخی آلوها موجب تعیین قیمت آلو خورشتی متفاوتی می شود. بعنوان مثال دیگر آلو مراغه که از انواع آلو گلدن اگ و همچنین گلدن دراپ هستند هم به صورت آفتابی و هم به صورت تیزابی فراوری می شوند و با نام آلو مراغه شناخته می شوند. یا در انواع آلو نیشابور آلو بخارا از بهترین و پر فروش ترین آلوهای خورشتی است که شامل بسیاری از واریته های آلو حاج حسنی، بخارا، کبرایی، شمس، شوقانی، طرقبه و … نیز می شود.

قیمت آلو خورشتی

در هر زمانی که قصد خرید انواع آلو خشک داشته باشید کافی است قیمت آلو خورشتی را به روز استعلام نمایید تا بازرگانی پارس فراور بهترین های موجود را برای شما ارائه کند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی، طرقبه ای و ارقام دیگر خرو نیشابور چیست؟ کدام فروشنده …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران