”آلو
شنبه , اردیبهشت 8 1403
خانه / آلو سیاه / قیمت خرید آلو سیاه خشک شده

قیمت خرید آلو سیاه خشک شده

بسیاری از مردم از آلو سیاه خشک شده و یا آلو بخارا در بسیاری غذاهای خود و یا به عنوان تنقلات استفاده می کنند. در این بخش به خواص این میوه ی خشک شده و قیمت خرید آلو سیاه خشک شده می پردازیم، با ما همراه باشید.

آلو سیاه خشک شده

آلو سیاه خشک شده

همانطور که گفته شد، بسیاری از خانواده های ایرانی از آلو سیاه خشک شده در غذاهای مختلف و به عنوان تنقلات در فصلول مختلف از آن استفاده می کنند.
این میوه ی خشک شده دارای مزیت های بسیاری است. البته که استفاده ی زیاد آن باعث می شود عوارض جانبیی را از خود نشان دهد اما در کل یکی از بهترین میوه های خشک است که کوچک و بزرگ می توانند از آن استفاده کنند و طعم خوب آن باعث می شود بسیاری از افراد به سمت آن گرایش داشته باشند.

آلو سیاه خشک شده

خواص آلو سیاه خشک شده

آلو سیاه خشک شده، حاوی مواد معدنی بسیاری مانند پتاسیم است و مقدار زیادی از انواع ویتامین ها مانند ویتامین A را در خود جای داده است.
آنتی اکسیدان ها و فیبر موجود در آن برای بدن بسیار مناسب اند.

  • اگر می خواهید در مدت کوتاهی کاهش وزن چشم گیری داشته باشید از آلو بخارا در میان وعده های خود استفاده کنید. این میوه با احساس سیری سریعی که پس از خوردن به شما می دهد و هضم دیر آن باعث می شود شما میل به غذا نداشته باشید و از این رو کاهش وزن سریعی را تجربه کنید.
  • آلو خشک، به دلیل فیبر زیادی که در خود دارد برای درمان یبوست و هضم بهتر غذاها بسیار مناسب است. آلو سیاه خشک شده، زمان جا به جایی مواد غذایی را در روده بزرگ کاهش می دهد و همچنین باعث می شود باکتری های مفید در روده بزرگ که به هضم غذا کمک می کنند افزایش یابند.
  • آلو سیاه خشک شده، برای بیماران کبدی به دلیل فیبر بالایی که دارد بسیار مناسب است. 3 عدد آلو خشک را در آب خیسانده و به مدت 8 هفته آن را مصرف کنید تا شاهد تغییرات چشم گیر این میوه ی خشک شده شوید.

آلو سیاه خشک شده

قیمت خرید آلو سیاه خشک شده

آلو سیاه خشک شده به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می تواند به خانه های شما راه پیدا کند!اگر وقت برای رفتن به بازار ها و قیمت گیری آن را ندارین می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی از قیمت آن مطلع شوید.
آلو خشک شده به دو

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش انواع آلو سیاه خشک

مرکز فروش انواع آلو سیاه خشک

مرکز فروش انواع آلو سیاه خشک ، به صورت مستقیم و یا اینترنتی در تمام …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران