”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو خشک / قیمت خرید و فروش عمده آلو خشک بخارایی

قیمت خرید و فروش عمده آلو خشک بخارایی

خرید و فروش عمده آلو خشک بخارایی با قیمت مشخص شده ای انجام می شود. این محصولات با توجه به خواص عالی که دارند مورد توجه مشتریان بسیاری در شهر های مختلف ایران قرار می گیرند.

در بازار های کشور ما به خصوص در خشکبار فروشی ها انواع و اقسام میوه های خشک شده به فروش گذاشته می شود که نمونه ای از آن ها آلو خشک بخارایی می باشد.

قیمت آلو خشک بخارایی

خرید و فروش عمده آلو خشک

در میان انواع و اقسام میوه های خشک شده در بازار شاهد فروش آلو خشک بخارایی هستیم. اگر بخواهیم پر فروش ترین محصول را در خشکبار فروشی ها معرفی کنیم همین آلو بخارا گزینه مناسبی می باشد. در موقع خرید و فروش عمده آلو خشک بخارایی متوجه می شویم که این محصولات با قیمت های مختلفی به فروش گذاشته می شوند. قیمت ها عامل مهمی در تعیین سطح کیفی محصولات است زیرا بر اساس ویژگی های آن ها تعیین می گرد د. در ادامه عوامل مورد نظر را ذکر می کنیم:

  • فله یا بسته بندی بودن آلو خشک بخارایی
  • نحوه بسته بندی آلو خشک بخارایی
  • وزن آلو خشک بخارایی
  • نحوه فروش آلو خشک بخارایی
  • شرکت تولید کننده آلو خشک بخارایی

خرید و فروش عمده آلو خشک

خرید و فروش عمده آلو خشک

خرید و فروش عمده آلو خشک بخارایی دارای مزیت های بسیاری می باشد و به همین دلیل است که مورد توجه مشتریان زیادی در بازار ها قرار می گیرد. با این شیوه معاملاتی خریداران قادر هستند محصولات را با نرخی ارزان تر تهیه کنند و از طرفی تولید کنندگان نیز زود تر به سود ایده آل خود دست پیدا می کنند. در این جا می خواهیم روش های انجام خرید و فروش عمده آلو خشک را ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  • خرید و فروش اینترنتی آلو خشک بخارایی
  • خرید و فروش سنتی آلو خشک بخارایی
  • خرید و فروش مستقیم آلو خشک بخارایی

آلو خشک بخارایی

خرید و فروش عمده آلو خشک

در بازار های کشور ما انواع مختلفی از میوه های خشک شده یافت می شود که فروش عمده آلو خشک بخارایی با مشتریان بیشتری مواجه می باشد.

خرید آلو بخارا عمده تازه مهمترین فاکتور قیمت تمام شده آلو خشک

یکی از مهمترین معیارهای تعیین قیمت آلو بخارا، فاکتور قیمت خرید آلو بخارا عمده تازه آن است. در بهار و تابستان هر سال یک خشکبار کار آلو از خرید آلو تازه از کشاورزان برای تولید آلو خشک بخارایی در آن سال شروع می کند و با هزینه های پرداخت دستمزد تولید آلو خشک به یک قیمت تمام شده آلو خشک برای عرضه عمده به بازار خشکبار ایران و جهان می رسد.

قیمت آلو بخارا نیز به طبع در سال تغییرات زیادی نخواهد داشت. مگر اینکه برای خرید آلو خشک موارد بسته بندی و سورتینگ و یکدست سازی قالب خاصی مد نظر مشتری باشد.

استعلام قیمت از مرکز خرید آلو بخارا معتبر

به نظر در دنیای امروز که بسیاری خود را عرضه کننده و فروشنده انواع محصولات به صورت اینترنتی می دانند، داشتن اعتبار نیز اهمیت بسیاری دارد.

این سایت اینترنتی از سال 1395 فعالیت تجاری خود را در همکاری با شرکت پارس فراور آغاز کرد و در حال این شرکت را بسیاری مرکز خرید آلو بخارا معتبر کشور می دانند.

امروزه بسیاری از مشتریان این سایت اینترنتی یک برند معتبر به نام پارس فراور را به عنوان یک نام که به کیفیت و در عین حال قیمت منصفانه برای مشتریان اهمیت ویژه ای می دهد، خرید می کنند.

خرید اینترنتی آلو بخارا البته در حجم عمده برای بسیاری از مشتریان این شرکت نیز به صرفه تر است. چرا که امروزه سرعت حرکت دنیا بسیار بالا رفته است و دیگر کسی برای خرید مستقیم از شهری به شهری نمی رود و پس از اعتماد به انجام معامله اول با شرکت متخصص میوه جات صنعتی پارس فراور خود دیگر از کیفیت عرضه محصول اطمینان حاصل می کنند.

خرید و فروش عمده آلو خشک بخارایی نیز با توجه به استعلام قیمت روز توسط مشتریان ظرف حداکثر 48 ساعت ارسال خواهد شد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

تجارت آلو خشک

سایت خرید و فروش انواع آلو خشک

در دنیای امروز که دنیای سرعت نام گرفته است،خرید اینترنتی وانلاین به دلیل سرعت بالا …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران