”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو خشک / قیمت فراوری آلو سیاه خشک باکیفیت

قیمت فراوری آلو سیاه خشک باکیفیت

آلو سیاه از جمله پر فروش ترین انواع آلو در دنیاست که حتماً شما هم انواعی از آن را امتحان کرده اید. بیشترین کاربرد آلو سیاه در فراوری و تبدیل به آلو خشک باکیفیت است و از این بابت قیمت خوبی برای انواع فراوری شده آن در نظر می گیرند. هر گاه برای شروع به کار فراوری میوه آلو را انتخاب کردید بد نیست از انواع فراورده های آلویی اطلاع داشته باشید. انواع آلو سیاه فراوری شده که طعم شیرینی دارند معمولاً برای صادرات به کشورهای روسیه و اوکراین مورد استقبال قرار گرفته اند.

آلو خشک خورشتی

الو خورشتی در نظر عامیانه بازاریان همه آلوهایی که خشک شده اند را می گویند؛ در صورتی که آلو خورشتی به معنای خبرگان تولیدی عبارت است از آلویی که پوست گیری شده و آب میان بافتی میوه آن تا ۹۰درصد از بین رفته و ماندگاری حداقل یک ساله دارد. البته در برخی اقوام آلو خورشتی را با پوست نیز خشکبار می کنند و در غذاها استفاده می کنند. طعم آلو خشک شیرین، ترش، ملس و … است.

آلو سیاه خورشتی

لواشک آلو

از آنجا که همگان لواشک را به عنوان یک پذیرایی میان وعده بسیار جذاب و لذیذ می دانند، داشتن طعمهای میوه که قابل تشخیص باشد مهم است. به طور معمول زمینه اکثر لواشک ها آلو است. چرا که قیمت مناسبی دارد و طعم ترش را به لواشک می دهد. معمولاً پر فروش ترین لواشکها مربوط به آلو، آلبالو، انار، زرشک، آلوچه، سیب و … است. همچنین از تخمیر لواشک آلو ترش برای تهیه رب آلو نیز می توان استفاده کرد.

لواشک آلو

ترشک آلو

یکی از فراورده هایی که به نسبت دو مورد قبلی جدیدتر است. از ترکیب انواع رب و یا سرکه با آب آلو و تکه های آلو خشکی که هسته گیری شده و کنسانتره شده اند و طعم های معمولا ترشی دارند تولید می شود و استقبال بسیار خوبی نیز از آن شده است. خوردن ترشک آلو به افرادی که با چاقی مواجه هستند توصیه شده است و به خوبی عمل چربی سوزی در بدن را تسریع می کند.

کنسانتره آلو

در واقع کنسانتره آلو از حذف پوست و هسته و آب میان بافتی میوه و پختن آن در دمای پایین به دست می آید. در اروپا از این فراورده مصارف دارویی بسیاری می شود در حالیکه در ایران بیشتر از آن برای طعمدار کردن و تهیه نوشیدنی های آبمیوه ای ترکیبی استفاده می شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو خشک شیرین

فروش آلو خشک شیرین

فروش آلو خشک شیرین برای چه مصارفی در بازار صورت می گیرد؟ فروش به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران