”آلو
شنبه , اردیبهشت 8 1403
خانه / آلو سیاه / مرکز فروش آلو سیاه در بازار تهران

مرکز فروش آلو سیاه در بازار تهران

مرکز فروش آلو سیاه در بازار تهران واقع شده است و هر ساله سرمایه گذاران و تولید کنندکان زیادی برای خرید مواد اولیه خود به این مراکز مراجعه می کنند.

آلو سیاه یکی از بهترین ارقام آلویی است که هر ساله کشاورزان زیادی در تولید آن همت می کنند. میزان قند بالاتر آلو سیاه در مقایسه با سایر نژادها موجب می شود تا بیشتر ارقم آلو سیاه را جهت تهیه فراورده ها استفاده کنند. یکی از پر طرفدارترین علاقمندی های مردم در صنایع خشکبار انواع آلو سیاه خشک می باشد.  در ارقام محصول آلو سیاه ایران غالباً هسته از گوشت میوه به راحتی جدا می شود.

آلو سیاه بخارا از بهترین انواع آلو سیاه مرغوب ایران هستند که در استان های سه گانه خراسان و آذربایجان شرقی و غربی عمده ترین حجم های برداشت محصول را می توان انتظار داشت. البته سایر ارقام آلو سیاه نیز در ایران در حال رشد و پرورش عمده هستند. از جمله ارقام آلو سیاه ایران علاوه بر بخارا م یتوان به دامسونز، استنلی، آنجلو، شابلون اختری و … اشاره کرد. غالباً ابعاد آلو سیاه نیز بزرگتر از میانگین ابعاد آلوهای دیگر مانند آلو قطره طلا هستند.

فروش این ارقام آلو سیاه در فصول تابستان بسیار بازار پر رونقی دارند. در حال حاضر بازرگانی هایی در ایران مشغول به فعالیت هستند که با داشتن نماسنده های مقیم در استان های آلوخیز به صورت مستقیم از کشاورزان انواع آلو در کیفیت های متفاوت را خریداری می کنند و بازارهای بزرگی مانند بازار میوه تهران می فرستند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو سیاه تازه

قیمت انواع آلو سیاه در تابستان با توجه به ارقام مناسب و کیفیت مطلوب تعیین …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران