”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو طلایی / خرید اینترنتی بهترین ارقام آلو طلایی مراغه

خرید اینترنتی بهترین ارقام آلو طلایی مراغه

آیا از ارقام آلو در ایران اطلاع دارید؟ آیا می دانید کدام مناطق ایران عمده تولید کنندگان آلو هستند؟ مراغه در تولید ارقام آلو از چه جایگاهی و با چه کیفیتی از محصولات برخوردار است؟ خرید آلو مراغه طلایی یکی از بهترین انواع معاملات خشکبار است.

خرید آلو مراغه

هر کجا از دنیا که اقلیم کوهپایه ای داشته باشد به جرأت میتوان گفت مناسب پرورش ارقام محصولات باغی درختی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی های کشاورزی بخوبی می توان ارقام مرغوبی از محصولات کشاورزی را تولید و در حجم عمده به بازار عرضه کرد.

قیمت انواع آلو خشک مراغه

خرید آلو مراغه

مناطق عمده تولید کننده محصولات باغی درختی در ایران عمدتاً به شهرهایی از استان های تهران، البرز، آذرباجان شرقی و غربی، مازندران، گلستان، سه گانه خراسان، استان فارس تعلق دارد. قیمت آلو مراغه خشک طلایی در فصل پاییز مناسب است؛ چرا که اول فصل تولید آن است.

انواع آلو خشکی که در مراغه تولید می کنند، عمدتاً به صورت تیزابی هستند. میزان رطوبت آلو خشک نیز در قیمت آن تأثیرگذار است.

پخش انواع آلو خشک مراغه

خرید آلو مراغه

بازرگانی بازار میوه ایران با داشتن بیش از ۵۰۰ بازرگان از تمامی شهرهای ایران بهترین ارقام محصولات باغی را در بازارهای شهرهای دیگر در دسترس مردم قرار می دهند. جهت پخش آلو خشک مراغه در سایر شهرها از این شهر به صورت مستقیم اقدام کرده ایم.

شهرستان مراغه یکی از مناطقی است که با توجه به اقلیم سرد و پر بارش آن بسیاری محصولات کشاورزی را تولید می کنند. بهترین ارقام محصوات از جمله آلو سیاه و قرمز در این شهرستان پرورش می یابد.

برای صادرات آلو خشک سیاه و طلایی بخارا تولید پارس فراور به کشورهای ترکیه، روسیه و امارات از انواع آلو مراغه استفاده می کنیم.

خرید آلو مراغه

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو طلایی

خرید عمده انواع آلو طلایی

آلو طلایی دارای انواع مختلف و خواص زیاد می باشد. این محصول در مراکز مخصوصی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران