”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو آفتابی / فروش عمده آلو خوانسار آفتابی مرغوب

فروش عمده آلو خوانسار آفتابی مرغوب

اگر از کسانی هستید که قصد دارید از فروش عمده آلو خوانسار آفتابی مرغوب اطلاعاتی داشته باشید، بهتر است اطلاعات خود در حوزه واریته های آلویی را بیشتر کنید.

آلو خوانسار در ایران جایگاه ویژه ای دارد. شهر خوانسار در استان اصفهان از دیرباز از تولید کنندگان عمده آلو در ایران می باشد. مردم این منطقه هر ساله ارقام بسیاری از آلو زرد منطقه خود را جمع آوری و به شیوه های بیشتر سنتی (آبجوشی و یا تیزابی) آن را به آلو خشک تبدیل می کنند.

آلو غالب منطقه خوانسار از واریته های گلدن اگ می باشد که در مناطقی مانند استان فارس نیز برداشت می شود. غالباً آلوهای مناطق مذکور با پوست خشک می شوند. در دو طعم ترش و نمکی به بازار عرضه می شوند.

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید بیشترین مصارف آلو منطقه خوانسار جهت تهیه خشکبار می باشد. کمتر دیده می شود که این ارقام آلو را جهت مصارف تازه خوری استفاده کنند. چرا که عیار بسیار خوبی دارد و میزان آب میوه در مقابل فیبر آن بسیار پایین بوده که موجب می شود با میزان مشخصی از محصول تازه به فراورده های یبا بریکس بالایی رسید.

فروش این آلو نیز در فصول پاییز و زمستان بسیار پر طرفدار است و می تواند در زمان های سرمای سالیانه مقادیر بسیار خوبی از پتاسیم و ویتامین های A , C را جذب بدن نماید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید آلو آفتابی

خرید آلو آفتابی خشک شده با طعم مناسب و انواع باکیفیت به شکل مطلوب با …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران