”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو بخارا / مرکز تولید بهترین انواع آلو بخارا ایرانی

مرکز تولید بهترین انواع آلو بخارا ایرانی

آیا علاقه مند به تولید عمده آلو بخارا هستید؟ آیا از ارقام فراوری آلو بخارا اطلاعاتی دارید؟ آیا میدانید بیبشترین تولید آلو بخارا در کدام استان ایران انجام می شود؟ آیا می توانم من هم یک عرضه کننده آلو بخارا در ایران و در حجم عمده باشم؟

کشاورزانی که علاقمند به تولید آلو بخارا در انواع ارقام هستند باید بدانند نهال آلو های استنلی و دامسانز ( Stanly, Damsons ) از بهترین ارام آلو بخارا در ایران و جهان محسوب می شوند. شما می تواند با برقراری یک تماس ساده بهترین نوع نهال آلو بخارا ایرانی که در نهالکده ها و به صورت پیوندی با پایه های آلوچه ای و زردآلو تهیه شده اند اقدام کنید.

این آلو سیاه رنگ و شیرین است که در فصل بهار و تابستان به برداشت می رسد. عده ای این آلو را با پوست خشک می کنند و با نام آلو خرمایی عرضه می شود. عذه ای نیز آلو را پوست گیری کرده و بصورت خورشتی به فروش می رسانند. رقم خرمایی بیشتر جهت مصرف آجیلی کاربرد دارد. این آلوها را با روشهای تیزابی و سپس گوگردی یا آفتابی تبذیل به آلو خشک می کنند.

عمده ترین تولید کننده آلو بخارا ایران از استان های سه گانه خراسان می باشد. پس از آن نیز استان های تهران، البرز، زنجان و قزوین و مراغه تولید کنندگان عمده بعدی در ایران می باشند.

کسانی که قصد دارند بهترین آلو بخارا خورشتی را فراوری نمایند بهتر است ابتدا با کارگاه ها بصورت حق العمل کاری شروع کنند و پس از کسب تجربه در صورت نیاز به تولید آن اقدام کنند.

این آلو هر ساله در دنیا جهت مصارف تارت، کنسانتره، مربا و … استفاده های عمده می شود. اما در ایران بیشترین مصرف آن جهت تهیه ارقام آلو خورشتی می باشد. اگرچه ارقامی از ترشک آلو نیز بخوبی استقبال می شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران